vriend aftrekken

gister heb ik bij het voorspel mijn vriend afgetrokken. (niet helemaal want hij kwam niet klaar). maar hij is besneden. ik was bezig, en ik vroeg of ik het goed deed. maar toen zei hij mwa beetje je gaat te veel over m’n eikel heen want het is droog. dus moest ik de eikel niet aftrekken, maar het is toch zo dat dat juist het gevoeligste plekje is? hoe moet ik hem voortaan dan aftrekken of natmaken? en als het dan nat is, moet ik dan wel over z’n eikel heen ?ik ben bang dat ik het echt niet goed doe… en hebben jullie nog tips waardoor het extra lekker is?

alsvast bedankt!

Je kan dit het beste aan je vriend vragen, hij kent zijn lichaam en weet wat hij lekker vindt. Hij kan dit het beste aan jou uitleggen, het is niet raar om het te vragen. Als hij jou zou vingeren weet hij misschien ook niet goed hoe hij het moet doen, dan kan jij dat aan hem uitleggen.

Gewoon vragen wat hij lekker vindt. Misschien kan hij je eerst even ‘begeleiden’ met zijn hand.

Ja ik zou ook gewoon even vragen, het verschilt toch per jongen. Maar is het niet zo dat de eikel bij besneden jongens veeeel ongevoeliger is? Tenminste ik ken iemand die heel lang moet trekken om klaar te komen om het maar even duidelijk te zeggen

Ga over zn hele ding niet alleen zn eikel. En een lul wordt niet vanzelf kletsnat ofzo dus gebruik je mond om m nat te maken. Wil je dat niet, gebruik dan glijmiddel zodat je dr echt overheen kan glijden met je hand ipv dat je een beetje aan die veel te droge lul loopt te trekken :cold_sweat: verder je fantasie een beetje gebruiken. Gebruik eens 2 handen ofzo en windt m een beetje op door niet alleen aan zn lul te zitten maar ook aan de rest van zijn lichaam. kijk wat ie ervan vindt of vraag het desnoods.