vriend afstandelijk?

Ik kijk al jarenlang op GS maar was eerlijk gezegd een beetje te lui om een account aan te maken.

Ik heb nu bijna 3 jaar een vriend, het is echt een schat! Door sommige omstandigheden weten mijn ouders helaas nog steeds niet dat wij een stel zijn (reden laat ik even achterweg maar geloof me het kan echt niet anders).

Hij doet alleen de laatste tijd een beetje anders. Als we samen zijn is het mega leuk enzo, maar zodra ik weg ben heeft hij geen tijd voor me. Hij heeft het ook wel druk hoor maar voor andere dingen heeft hij wel tijd. Als hij uitgaat word ik nooit meegevraagd, als hij een filmavond heeft ben ik er nooit bij. Of vandaag, meneer is jarig, vanmiddag was ik er en hebben we tv gekeken. Zijn beste vriend was er ook. Nu is iedereen er weer behalve ik, hij vroeg me niet eens. En als ik er wat van zeg is het ‘je mag toch niet van je ouders’. Terwijl ik echt wel mag enzo…

Iemand tips hoe ik ermee om kan gaan? Of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?

liefss

wees gewoon eerlijk met dat je het niet leuk vind. En als hij geen begrip heeft is het misschien toch niet de liefde die je gehoopt had.

Ik zou het idd eerlijk zeggen, door geïrriteerd of bitchie te gaan doen, (wat ik me goed kan voorstellen) los je natuurlijk niks op.
Je moet hem gewoon precies vertellen want je hier net getypt hebt, hopelijk begrijpt hij het :slightly_smiling_face:

Dat is juist ook mijn probleem. Heb het hem al zó vaak verteld… Hij gaat er nooit op in, neemt het niet serieus.

vraag hem waarom die dat doet wieweet wil die ook nog graag met zn vrienden alleen zijn zonder jou erbij

en als die zegt dat je niet mag van je ouders gewoon zeggen dat het wel mag en vragen of het goed is als je langskomt

Het wordt tijd dat jij het aan je ouders verteld. Jullie hebben al 3 jaar verkering, en zij weten het nog steeds niet.

Je vriend vind het dan niet leuk want hij wilt jou showen als zijn vriendin natuurlijk.

Dat is ook niet leuk, waarom zegt hij tegen je dat je niet mag van jouw ouders? Je moet inderdaad wel tegen je ouders zeggen dat hij je vriendje is, misschien heeft hij daar moeite mee. En dat met zijn vrienden, waarschijnlijk heeft hij daar ook weinig tijd voor dus dan moet daar ook een beetje aandacht aan worden besteed, zegmaar.

Anders moet je gewoon een keertje het echt erover hebben met hem, vraag hem waarom hij opeens zo doet.

Het mijn ouders vertellen gaat op zit moment niet zo makkelijk om andere redenen, we zijn sowieso van plan om het binnen twee maanden te doen.
Ik wacht gewoon even af hoe het gaat, en anders misschien toch maar uitgebreider praten…
Thanks girls iig!

mijn vriend is exact hetzelfde… ik kan het zovaak tegen hem zeggen en dan is het van ‘sorry schatje, ik zal er echt op letten’ en iedere keer doet hij het weer… om helemaal gek van te worden.
hier heb je niet veel aan maar ik wens je in ieder geval succes!

Misschien wil hij gewoon wat meer tijd met zn vrienden alleen. Of gewoon even wat afstand tussen jullie omdat ie het een beetje teveel vindt worden.
Mijn vriend vraagt me ook (bijna) nooit mee als ie iets met anderen doet. In tien maand heeft ie me wel 1x meegevraagd, uit zichzelf! En hij heeft me vier keer meegevraagd omdat zijn opa en oma vroegen of ik niet mee wilde. En ik vind het prima. Ik vraag hem ook vrij weinig mee.
Ik denk dat de kans dat hij zich eraan begint te storen dat jullie relatie voor je ouders geheim is, nogal groot is. Door die opmerking van ‘Het mag toch niet van je ouders.’. Want dat is gewoon een lullige opmerking richting je ouders, zonder het jou rechtstreeks te zeggen.

Nee dit heeft niks met mijn ouders ze maken, dat weet ik sowieso zeker;)