[VRHL] Life of a party animal.

Wachtend zat ik op de stoeprand. Jordy had beloofd me op te komen halen, na een lange uitleg van waar ik was. Hopelijk kon hij het vinden. Ik keek naar mijn roodgekleurde teennagels, en wiebelde ermee. Ik zuchtte, en ïrriteerde me een beetje aan mezelf. Wat zou Jessie nu aan het doen zijn? Waarschijnlijk zou ze het niet eens doorhebben dat ik er niet meer was. Ik viste opnieuw mijn mobieltje uit mijn zak, en begon aan een kort smsje.
Wat doe je? x Bel
Ik drukte op verzenden, en bleef wanhopig naar het beeldscherm staren in de hoop snel wat terug te krijgen. Maar mijn welbekende beltoon rinkelde niet. Ik stond op, en keek de verte in. Ik zag Jordy aankomen, en zwaaide opgelucht.
‘Ik ben zo blij dat je het gevonden hebt!’ En ik rende op Jordy af. Hij glimlachte naar me, en sloeg zijn arm om me heen.
‘Wat doe je hier eigenlijk alleen?’
Ik sloeg mijn ogen neer, en vertelde Jordy het verhaal. Die vervolgens zo ontzettend boos was, dat hij terug wilde gaan om Jeffrey een lesje te leren.
‘Jordy, laten we naar huis gaan. Hij is het niet waard.’
Jordy knikte wantrouwend, en stapte op zijn fiets. Ik sprong achterop, en we reden samen de maan tegemoed.

Oh het leek langer, maar ik moet nu weg.
Vanavond beloof ik een xxl lang stuk. <3

Jaa, dat is al prettiger =] Leukleuk!

Oh ik had je reactie niet gezien; yaaay! Ik verheug me er nu al op!:3

Jordy stopte op de oprit, en liet me afstappen. Ik zocht naar de sleutel in mijn zak, en Jordy stond er wat onwennig bij.
‘Ik ehm, ga naar binnen.’ Moppelde ik.
Jordy knikte, en drukte een kus op mijn wang.
‘Zie je snel, ok?’
Ik knikte, en liep richting de voordeur. Even zwaaide ik nog naar hem, en opende toen de deur om vervolgens naar binnen te kunnen. Voorzichtig liep ik de trap op, en hoopte dat mijn ouders me niet zouden horen. Ik wilde ze nou eenmaal niet wakker maken. Ik glipte mijn kamer in, en liet me op bed vallen. Ik sloot mijn ogen en probeerde te beseffen wat ik zojuist meegemaakt had, ik kwam er ook achter dat Jessie me nog steeds genegeerd had. Wat had ze ineens? Zo boos omdat ik met Jeffrey meeging? Ik sloeg mijn handen voor mijn gezicht, en liep richting de badkamer. Ik plensde wat water in mijn gezicht, hoopte op wat helderheid. Maar die kwam er niet, ik pakte m’n mobiel en tikte opnieuw een smsje.
Morgen strandje? X
Ik klapte mn mobiel dicht, en sjokte mijn kamer in. Ik trok snel mijn pyjama aan, en stapte mijn bed in. Dat had ik wel verdiend na z’n lange dag. Nadenkend lag ik te woelen in mijn bed, maar na een lange tijd viel ik in een droomloze slaap.

Awesome! Verderverderverderr!

supeeer, again! :grinning:
more?

Dooooorr!

~ 2. SUN, SEA AND BEACH.

Ik haalde mijn zachtroze borstel door mijn blonde lange haar. Jessie had me gisternacht terug gesmst, ze vertelde me dat ze tot in de late uurtjes door gefeest had, en dus ontzettend toe was aan een dagje strand. Ik liep naar mijn geweldige inloopkast, waar ik méér dan trots op was. Ik haalde een licht blauwe bandeau bikini te voorschijn, en combineerde het met een wit kort zomers jurkje. Ik trok het aan, en bekeek het in de spiegel. Perfect, en zomers. Ik deed nog wat mascara op, en nam m’n tas mee naar beneden. Mijn moeder zat in de eetkamer aan een kop thee. ‘Hee lieverd, ook een kopje thee?’ Ik schudde van nee. ‘Nee dankje, ik ga naar het strand met Jessie.’ Op dat moment ging de bel.

VERDER.

GO ON, YOU ROCK!

Dankjewel voor alle lieve reactie’s!
Nieuw stukje :

Het was Jessie, ik gaf haar snel een ongemakkelijke knuffel en daarna stapte ik op m’n fiets.
‘Zo, dus jij hebt flink gefeest nog gister?’
Jessie knikte heftig van ja, en begon haar verhaal :
‘Ja het was echt géwéldig, je hebt wat gemist! Zovéél jongens, zovéél plezier. Waar hing jij gister eigenlijk uit?’
Ik wilde net het verhaal van Jeffrey vertellen, maar Jessie was me voor.
‘Ach wat maakt het ook uit, ik heb het leuk gehad. Ga je morgen mee naar die schuimparty? Word gehouden in die nieuwe club, you know.’
Ik knikte vluchtig naar haar, en staarde met een oneindige blik de verte in.
‘Jeffrey en z’n vrienden komen ook hoorde ik, die ga ik morgen dus aan de haak slaan.’ Giechelde ze.
Mijn hoofd bonkte, en mijn hart klopte bijna mijn borstkast uit. Sorry hoorde ik dat nou goed? Ik trapte hard op de rem, gevolgd door een rare blik van Jessie.
‘Wat doe jij nou?’
Ze trok een wenkbrauw op, en keek naar mijn marine blauwe fiets.
‘Ik eh, dacht dat ik iets zag.’
Ze haalde haar schouders op, en we fietste verder. Moest ik het haar vertellen?

BTW : Moet ik iets dikgedrukt doen ofzo? Of leest dit wel goed?

Leest goed, je houdt het boeiend, lijkt me een leuk verhaal. Lekker zomers ook! Verder dus (:

Leest goed zo! Omg, ik kan echt niet tegen Jessie personen xd

[ quote] [ b] [ message = 5782276 , noline ] Lippglossyy schreef op 22/07/2010 @ 23:46 [ / message ]: [ / b ]
Leest Goed zo! OMG, Ik Kan Echt niet TEGEN Jessie Personen xD ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/ quote]

Haha, ik ook echt niet.
En ja, dit is ergens ook op gebeurtenissen uit mijn eigen leven gebaseerd.
Dus ja, ik had echt zo’n Jessie vriendin.

Nice =) Meeer!

Op het strand aangekomen was het al aardig druk, we zochten een goed plekje uit in de zon en spreidde daar onze handdoeken uit. Ik trok mijn jurkje uit, en ging op mijn felroze handdoek liggen. Jessie grinnekte, en ik keek op.
‘Moet je dat zien!’
Ik volgde haar vinger, en die kwam uit bij het volleybal net. Was dat Jeffrey niet? Ik kneep mijn ogen samen tot spleetjes, en keek nog eens goed. Ja het was hem, ik keek even naar Jessie en ze glundeerde.
‘Jeffrey is een lekkerding, vind je ook niet?’
Ik sloeg mijn ogen neer, en keek naar de zee. Jessie wist dat ik gisteravond met hem meegegaan was, waarom deed ze alsof ze van niets wist? Juist, omdat Jessie alles wil, en als Jessie iets wil stopt ze pas als ze het heeft. No matter what, dan heeft ze er alles voor over. Dit zal ook wel zo met Jeffrey zijn.
‘Zullen we een ijsje gaan halen?’ Probeerde ik.
Jessie knikte, en stond op. Ik volgde haar voorbeeld, en samen liepen we naar het ‘Strandsnackbarretje.’ We moesten langs het volleybalnet - en ja, daar was Jeffrey ook! - Ik probeerde zo sexy mogelijk over te komen, en gooide mijn lange blonde haar naar achter, zette mijn zonnebril op en heupwiegend liep ik achter Jessie aan. Ik voelde zijn ogen prikken in mijn rug, en het voelde aangenaam. Ik zou Jeffrey krijgen, dit keer was iets niet voor Jessie bestemd. Ging dit een wedstrijd worden om een jongen? Of was het vriendschap of liefde? Ik wist het niet.

Leuke stukjes ! :grinning: