[VRHL] Life of a party animal.

verder :grinning:.

verder :slightly_smiling_face:

Ik keek naar Jeffrey die de auto aan het starten was. Een zucht verliet mijn mond, en ik opende het raampje. We reden met een vaart weg. Ik voelde de wind door mijn haar blazen. Misschien konden al mijn problemen ook weg geblazen worden door de wind? Héél misschien was dat wel mogelijk? Ik sloot mijn ogen, en genoot van de luchtige frisse wind, die rustig langs mijn gezicht waaide.

Sorry voor kleine stukje, ik moet nu weg! Vanavond meer, i promise!
Reactie’s altijd welkom. : )

Okeee, uppp!

We stopte op een verlaten plek, op een soort van parkeergarage. Jeffrey keek me aan, en glimlachte zodat zn kuiltje zichtbaar werden. Ik smolt eigenlijk van binnen, maar ik gaf niet snel toe. Jeffrey boog zich naar me toe, en drukte een kus op mijn mond. Oké, ik gaf toch maar wel toe. Gewillig zoende ik met Jeffrey mee. Hoe kan iemand je zo erg betoveren met één kus? Ik sloeg mijn armen op zijn nek, en drukte me stevig tegen hem aan. Jessie kon me op dit moment even niets schelen, waarschijnlijk was nu ook ergens met jongen. Jeffrey liet voorzichtig zijn handen onder mijn shirtje glijden. En voor ik het doorhad, had hij mijn shirt uitgetrokken. Verschrikt duwde ik hem weg.

Leuk verhaal! Echt zo’n zomerverhaal, ik ga hem zeker volgen =D

Leuk leuk leuk! :grinning:

Leeeeuk =) vakantiestemming <3 Ik ga hem volgen! Upperdeupup :tipping_hand_man:

Dankjewel voor die lieve reactie’s!
En het is idd een zomerverhaaaal : )
Ik zal even in het kort vertellen waar het over gaat:
Life of a partyanimal
Het is zomervakantie dat betekend dus zon, zee & strand. En niet te vergeten, FEESTEN, FEESTEN & NOG MEER FEESTEN. Ja, Belle houd van het ‘feestbeest’ zijn. En deze vakantie gaat ze helemaal los, maar feesten is natuurlijk een van de leukste dingen die er zijn. Maar ook dat geeft soms zo zijn problemen.

zometeen plaats ik stukje!

Yaaaayy!

Verbijsterd werd ik aangestaard door Jeffrey. Hij trok een wenkbrauw op. ‘Sorry, ik wil dit niet. Ik ken je net pas.’ Stamelde ik. Ik voelde hoe mijn buik zich omdraaide van zijn arrogante blik. Ik schudde mijn hoofd, en opende de deur. Ik stapte uit, en liep weg. Jeffrey stapte ook uit. ‘Belle, het spijt me!’ Riep hij me nog na, maar ik geloofde niks van zijn woorden. Ik probeerde de weg terug te vinden naar het feest. Overal branden straatlantarens, maar nergens hoorde ik muziek. Ik hoorde achter me de auto van Jeffrey weg rijden. Mocht hij eigenlijk al wel auto rijden? 18 was hij zeker niet, misschien 17 of 16? Ik keek om me heen, maar het enige wat ik zag was een onbekend winkelcentrum en een lege weg.

Oeeeh! Verdeeer :tipping_hand_man:

Leuk verhaal :d Er zit alleen een spellingsfoutje in : # LET THE SUN CHANGES YOUR LIFE. Changes moet change zijn in deze zin! Btw, die Jessie is echt een bitch xd verdeer !

Oeps, ik schaam me diep :blush:
ik verander het meteen!

Wild keek ik om me heen, was hier dan écht niemand om me te helpen? Hulpeloos begon ik te roepen : ‘Help?’ Maar er kwam geen reactie, geïrriteerd haalde ik mijn hand door mijn haar. Ik sjokte over de lange weg op zoek naar het strand, maar op straat was niemand. Met niemand bedoel ik dan ook écht niemand. Ik voelde me voor een keer erg eenzaam. Ik haalde mijn mobieltje uit mijn zak, en klapte het ding open. Ik zocht in mijn telefoonlijst onder de ‘J’ van Jordy. Twijfelend tikte ik op het groene hoorntje. De pieptoon sneed in mijn oren, en net wanneer ik op wilde hangen werd er opgenomen. ‘Jordy hier.’ Zijn stem hielp mijn oren te herstellen van de schade die ze net waren opgelopen van het gepiep. ‘Hee, kun je me op komen halen?’ Piepte ik.

Nice, verder :grinning:

Je schrijft super leuk! More? :slightly_smiling_face:

nieuwe lezer! superleuk verhaal :slightly_smiling_face:

Leeuk, al vind ik het altijd wel leuker als de stukken iets langer zijn =)

Ik ga nu beginnen aan een lang stuk, speciaal voor jullie =]