[VRHL] Life of a party animal.

PROLOOG
‘Never give up the things that make you smile.’ Galmde er door mijn hoofd. De woorden verslonden mijn hart, en mijn ziel was zo aan de beurt. Ik sloot mijn ogen en probeerde te beseffen wat er net gebeurt was. Mijn hart was leeg, hoe stom had ik kunnen zijn? Ik voelde niets voor hem, hij toch ook niet voor mij? Toch? Mijn hart leek onophoudelijk hard te kloppen, en was niet van plan ooit nog te stoppen. Het zweet viel met druppels van mijn gezicht. Ik wilde rennen, wegrennen van dit gevoel. Misschien was het wel een droom? Zo’n droom waarbij je hard wil rennen maar je benen verlamd lijken. Nee, zoiets heet een nachtmerrie. Ik liet me in het gras vallen, het gras prikte tegen mijn blote buik - ik leek het niet eens te voelen. Ik sloot voor de laaste keer mijn ogen, toen ik ze weer opende vond ik een klavertje 4 voor mijn neus. Was er dan toch geluk opweg?

verder?

Ja! ben benieuwd!

# LET THE SUN CHANGE YOUR LIFE.
Het begon allemaal op een zomerse dag in Juni, de zon scheen fel op mijn huidje en ik voelde me gelukkig. We lagen op het witte strand, aan een heldere blauwe zee. De zon maakte iedereen gelukkig, het was bijna taboe om ongelukkig te zijn op deze dag. Het was de eerste officele zomerdag, en het voelde goed. Alsof alles anders zou worden - en waarschijnlijk zou ik het niet eens erg vinden. Jessie keek met haar mega dior zonnebril mijn kant op. ‘Wat hou ik van de zomer.’ Grinnekte ze. Ik glimlachte naar haar, en bekeek alle sixpackjes op het strand. Mijn blik bleef hangen op een licht gebruinde jongen, met donker bruin haar. Ik stootte Jessie aan, en rolde met mijn ogen de kant van de jongen op. Hij was niet alleen: nog met 5 andere jongens die ook zeker niet verkeerd waren. Maar toch had hij de leiding, hij zag er zelfverzekerd uit. ‘Wauwie, ik ben in de hemel.’ Giechelde Jessie. De jongens vingen onze blikken op, en liepen onze kant op.

Verder! :grinning:
Tot nu to goed verhaal! :grinning:

Verder! Leuk verhaal tot nu toe! :slightly_smiling_face:

verder (:

Ik gooide mijn haar naar achter, en probeerde net te doen alsof de jongens me nog niet opgemerkt waren. Wat natuurlijk onmogelijk was, maar ja proberen kan nooit kwaad. De gebruinde jongen ging voor me staan, en de rest bleef achter hem. Hij had dus inderdaad de leiding. ‘Yo, gaan jullie vanavond naar die beachparty?’ Hij probeerde indruk te maken, daar was geen ontkennen aan. Ik keek naar Jessie, en tuitte mijn lippen. ‘Ja hoor, jullie ook?’ Mijn stem klonk zelfverzekerd, en dat verbaasde me. De jongen knikte, en nam voor ons plaats. De rest volgende zijn voorbeeld. ‘Ik ben Jeffrey trouwens.’ Hij hield zijn hand voor mijn neus, verlegen schudde ik zijn hand. ‘Ik ben Belle.’ Hij glimlachte, en het viel me op dat hij kuiltjes had. Awh, ik smolt weg, maar tegelijk werd ik bang van de grote boze ogen van Jessie.

verder?

Verderr!!
Upjee :relieved:

Verder! <3

Ik stond me voor de spiegel op te maken, Jessie was behoorlijk tegen me uitgevallen : ze vond dat zij Jeffrey moest versieren en niet ik. Al snel had ik het maar weer goed gemaakt, beste vriendinnen horen geen ruzie te maken. En al helemaal niet over jongens. Ik had mijn blonde haar los gedaan, en een strakke spijkerskinny aangetrokken. Met daarop een zwart hempje met wat glittertjes. Jessie had witte skinny aan, en een donkerblauw shirtje. ‘Klaar om te gaan?’ Ik knikte, en wierp nog een laaste blik in de spiegel. ‘Jaja, je ziet er goed uit hoor.’ Grinnekte ze. Ik glimlachte even naar haar, en daarna stapte we op onze fiets. De beachparty was op dezelfde plek als waar we vanmiddag de jongens onmoet hadden. Het was zo’n 10 minuutjes fietsen. Het was al aardig druk toen we er aankwamen, de lucht kleurde rozig en de lampen schenen fel. We zetten onze fietsen tegen een boompje, en liepen daarna zelfverzekerd naar de bar. Opvallend genoeg was het bij de bar minder druk. ‘Wat wil je drinken?’ Vroeg Jessie. ‘Doe maar een bessen 7 up.’ Jessie knikte, en liep naar de bar. Ze kwam al snel terug. ‘Alsjeblieft.’ En ze overhandigde mij m’n drankje. ‘Laten we gaan dansen.’ Ik probeerde boven de muziek uit te komen, maar het lukte aardig. Jessie knikte, en ik trok haar mee de dansvloer op. Een groepje jongens was al meer in onze buurt komen staan, na een tijdje herkende ik ze. Het was Jeffrey en z’n aanhangers. Ik wenkte Jessie, en liet haar merken dat ze er waren.

VERDERRR! <3

Verder? :grinning:

Jessie keek ook even op, en keek toen de andere kant op. Jeffrey kwam vast beraden op mij afgelopen, en glimlachte naar me. ‘Wat te drinken?’ Schreeuwde hij - de muziek stond nogal hard. Ik schudde van nee, en ging verder met dansen. Jeffrey ging achter me staan, en stond een beetje tegen me aan te schuren. Jessie keek me woedend aan, dit was duidelijk niet wat ze had verwacht. Ik haalde mijn schouders op, en besloot dat ze maar even pech had. Ik draaide me om, en keek Jeffrey aan. Hij glimlachte naar me. ‘Ga je even mee?’ Vroeg hij.

leeuk verhaal, je schrijfstijl lijkt op de mijne!

continue please

Ik lees mee!

verder :slightly_smiling_face:.

Ik wierp nog een blik op Jessie, die alweer haar aandacht op een ander gevestigd had. Ik keek weer naar Jeffrey, en knikte glimlachte naar hem. We liepen door de menigte van het strand af. We kwamen op een afgelegen weg waar geen auto’s reden op dit moment. Aan de linkerkant was het strand nog vaag zichtbaar, en aan de rechtkant was een bos. Ik haalde mijn hand door mijn haar, en keek Jeffrey aan. Hij keek terug, en ik sloeg mijn ogen neer. Hij glimlachte naar me, en zocht naar mijn hand. Ik gaf hem mijn hand, en we liepen over de weg naar een zwarte glimmende auto. Hij opende de deur voor mij, en ik ging erin zitten.

Upjeee, snel verder!