[VRHL] Can you forgive if you can't forget?

Hii girls,
Dit verhaal is een beetje gebaseert op wat ik nu meemaak. Ik heb weinig schrijfervaring dus er kunnen soms wat foutjes inzitten maar opbouwende kritiek is altijd welkom! Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

[VRHL] Can you forgive if you can’t forget?
Het begon allemaal op die zonnige, warme zomerdag in juli. Een van de weinige echte zomerdagen deze vakantie. Het was een van die dagen, die je op deed vrolijken. Gewoon alleen door de zon op je winterbleke huid. Alle mensen leken vrolijker door dit weer, iedereen kwam uit zijn winterdepressie. Zelfs ik, wie een lange tijd in een depressie had gezeten. Tenminste dat is wat ik dacht, natuurlijk had ik ook dagen waar ik me ook vrolijk op voelde. Maar over het algemeen zat alles de laaste tijd tegen, mijn horoscoop beweerde dat alles beter zou worden. Wist ik op dat moment veel dat dat betekende voor 2 maanden en dat ik vervolgens nog veel dieper de put in werd gegooid. Ik geloofde mijn horoscoop maar al te graag die tijd. Ik zuchtte nog een keer diep, opnieuw was ik afgeleid. Ik moest een leuke outfit voor vanavond vinden. Het was zaterdagavond en dat betekende niets anders dan jezelf helemaal lam drinken en feesten tot je erbij neerviel. Het was intussen al 21:00 en over twee uurtjes zouden de meiden hier zijn. Ik twijfelde niet al te lang over kleding en had al snel een basic outfit gevonden. Mijn make up kostte me nooit zoveel werk, ik werkte mijn mascara wat bij en deed wat blush op. Vanavond werd mijn avond, ik voelde het aan alles.

upje

ik heb nog geen idee wat ik ervan moet vinden.
Misschien moet je even schrijven waar het over gaat in het kort?
Ik hoop alleen niet dat het een standaard verhaal gaat worden.
Het begin vind ik leuk geschreven in ieder geval!
Maar waarom is je titel in het engels als het een nederlands verhaal is?

Het is eigelijk een beetje gebaseerd op mijn leven van de laate tijd dus ik weet zelf ook niet zo goed wat er nog gaat komen. Dankjewel ik zal nu nog wel een langer stuk schrijven. Ik vind titels in het engels er altijd leuker uitzien hihi.

Rond 23:00u waren we op weg richting de stad. In mijn woonplaats had je een soort uitgaansstraatje waren alle leuke clubs waren. ‘Ik hoop dat die leuke jongen van vorige week er ook weer is.’ Giechelde Melanie. Ik glimlachte en dacht terug aan vorige week, Melanie had haar hele avond doorgebracht met dezelfde jongen wat erg bijzonder voor haar is. Meestal houd ze het een halfuurtje uit en zoekt ze daarna alweer een nieuwe. ‘Mel, weet je zeker dat je dat vanavond weer aankan?’ Vroeg Nina. Mel schonk haar niets meer dan een zogenaamde boze blik en fietste daarna lachend verder. ‘En jij Chloë?’ Nina trok vragend haar wenkbrauwen op. ‘Wat ik?’ Antwoorde ik verbaasd. ‘Ik zag je vorige week wel met die jongen, hoe heet hij ook alweer?’ Vroeg ze meer aan haar zelf dan aan mij. ‘Danny.’ Beantwoorde ik haar vraag. ‘Ja die, met die kuiltjes. Hij is wel ontzettend schattig Chloë, maar hij is een soort mannelijke Melanie als je begrijpt wat ik bedoel.’ Ik giechelde. ‘Ik weet wat ik doe.’ Melanie reageerde niet op Nina, ze wist dat ze het niet verkeerd bedoelde. Zo was Melanie gewoon. Laura was de hele tijd al wat stil maar dat was ze wel vaker. Als ze dadelijk nog niet los kwam zou ik haar vragen wat er aan de hand was. Niet veel later kwamen we bij de club aan. We zetten onze fietsen in de fietsenstalling en liepen meteen door naar onze favoriete club: ‘Karma.’ Een van de leukste clubs hier. Eigenlijk had elke school een soort van eigen club in deze stad. We lieten onze ID’s zien en mochten meteen doorlopen. ‘Meiden eerst wat drinken?’ Vroeg ik, proberend boven de muziek uit te komen. De meiden knikte en samen liepen we naar de bar. ‘4 shotjes’ vertelde ik de jongen achter de bar. Hij pakte4 shotglaasjes en schonk er wat in. Het kon me werkelijk niet schelen wat. Hij zette de glaasjes voor ons neer en rekende af. ‘Oke op een leuke avond!’ Riep Michelle. We proostten en sloegen de shotjes achterover.

Verder :grinning:
Ik volg!

Hihi superleuk dat je volgt!

We stonden wat te dansen met zn viertjes en begroette de mensen die we kende. Meestal bleven we het eerste uur ook met zn vieren en later op de avond ging iedereen zijn eigen gang. Ik nam een slokje van mijn passoa-jus toen ik twee armen om me heen voelde. ‘Hallo mooi meisje.’ Ik keek in twee felblauwe ogen en glimlachte. ‘Hii.’ Zei ik op mn liefst. God, was dat niet wat afgezaagd? Danny glimlachte. ‘Ik zie je zo, moet even mn jas weghangen.’ Ik knikte wat glimlachte en had intussen bijna mijn rietje opgegeten. Danny gaf me een kus op mijn wang en liep weg. De meiden keken me glimlachend aan. ‘Ja vanavond gaat het gebeuren.’ Zei Melanie vastbesloten. Ik had nog niet met Danny gezoend, ik kende hem ook pas beter sinds vorige week. Hij zat bij me op school dus ik kende hem wel een beetje. Hij was me vanaf het begin al opgevallen. Ik sloeg snel mn laaste beetje van mn drankje achterover en nam alweer de volgende aan van Laura. ‘Thankyou girl.’ Ze glimlachte en danste erop los. Gelukkig, ze voelde zich vast alweer wat beter. Ik kletste en flirtte nog wat totdat ik Danny weer tegenkwam. ‘Wil je wat drinken?’ Ik voelde zijn adem tegen mijn wang. Heel voorzichtig schudde ik van nee en het enige wat ik verder kon doen was alleen maar naar zijn volmaakte gezicht staren. Zijn ogen twinkelde en hij drukte opnieuw een kus op mijn wang. Verlangend keek ik hem aan, ik wilde dat hij me kuste nu. Blijkbaar begreep hij wat ik wilde en meteen daarna voelde ik zijn lippen op de mijne.