Vreselijke stage

Hallo dames

Ik ben nu echt in een klaagmodus en ik weet niet tegen wie ik het moet vertellen.
Ik loop stage bij een bedrijf waar ik 18 uur per week contract heb via school. Als eerste klaagpunt:

• ik loop op mijn stage 9.5 uur per dag
    Ik heb tegen mijn begeleidster gezegd dat ik me wel beetje gebruikt voel omdat ik gewoon zoveel uren loop terwijl ik meeste half uur klusjes mag verrichten (zodat mevrouwtjes dat alvast maar gedaan hebben als ze klaar zijn. )

Begeleidster op mijn stage werd echt boos, zei dat ik maar blij moet zijn dat ik deze kans heb gekregen en als ik niet wil dat ze wel mijn contract bijhaalt en gaat verbreken. Ik ben ook hartstikke blij maar ik hou niet van dit soort gang van zaken en ik ben echt een persoon die het haat om zich gebruikt te voelen. Ik vind heus niet erg om af te wassen maar niet als ik 2 x per dag dat moet doen terwijl ze zelf niks te doen hebben. Ze zeggen je hoort in ons team maar waarom gaan we huishoudelijke taken niet om en om op een dag doen ipv dat ik alles zelf mag doen meerdere malen per dag? Ze vroeg of ik aankomende zaterdag wou komen helpen met open dag op mijn stage maar ik zei van nee sorry ik kan dan echt niet. Ze werd sachrijnig en zei dat ze hierdoor echt merkt dat ik deze stage echt niet wil en geen initiatief toon. Nou sorry ik heb toch ook privé leven en zij komt 2 dagen van tevoren mee of ik wil helpen. Ik wil mijn stage echt graag afmaken en ik vind mijn stageplek echt geweldig maar door collega’s raak ik zeer gedemotiveerd! Wat moet ik doen en wat voor instelling moet ik aannemen tegenover mijn collega’s zodat het beetje lekker loopt

Wat zegt je school hiervan dan?

School weet er nog niks over want dit is vandaag gebeurd. School weet alleen dat ik teveel uren loop en hadden gezegd dat ik compromis kan sluiten met haar zodat ik keertje dag vrij kan hebben omdat ik teveel uren loop. Toen werd me begeleidster nog bozer en zei dat ze met school gesprekje gaat houden. Heel vaag