Vreselijke keelpijn.

Hello.

Ik voel me echt beroerd.
Het voelt alsof mijn keel word dichtgeknepen, krijg bijna geen lucht.
Ademen en slikken doet pijn, voor zover het gaat en hoesten is helemaal een ramp.

Iemand dit ook eens gehad en weet wat het is?

xxx

Ik heb het altijd als ik bronchitis heb, wat ik vrijwel altijd heb zodra ik een beetje verkouden ben. Ben je ook benauwd op je longen? Ik zou gewoon even de dokter bellen (in het telefonisch spreekuur?) Doe ik ook altijd, krijg je een kuurtje en is het zo over. :slightly_smiling_face:

Oooh je haalt me de woorden uit de mond!!! Ik heb het ook!!!
Vooral sochtends. Maar het is een keelontsteking als ik hoor wat jij zegt, en hoesten idd is al helemaal een ramp. Maar slikken doet ook zo’n pijn. Weetje wat hier heel goed tegen helpt, (dit is op kruidenbasis) Guajacum D4. Van a. vogel. Moet je maar even kijken in de drogist of dat je je vader of moeder er heen stuurt :slightly_smiling_face:
Ik heb het op dit moment ook heel erg:s beterschap!

Ja ik heb last van astma, dus ademen is sowieso voor mij normaal ook al niet zo geweldig, maar nu is het helemaal erg.
Ik heb toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt, ben benieuwd wat hij erover zegt. (:

het heerst keelpijn enzo bij mij in de buurt heel erg, dus kan best dat jij het ook te pakken heb maar kan ook keelonsteking zijn

ik had 2 weken terug ook ontzettendekeelpijn, pijn met slikken etc, en 'snachts moeilijk ademen. ik moest ook superveel hoesten wat ontzettend veel pijn deed, een dag later kreeg ik koorts, en nu ben ik nog steeds niet helemaal hersteld van de verkoudheid.

Ik heb keelontsteking en koorts. ):

ik het oook. Ik durf niet meer te hoesten. Als ik hoest word me keel dichtgeknepen. Teminste zo voelt het. Ik ben naar de dokter geweest en hij heeft me een neuspray gegeven en hoestdrank. Het is het beste als je even naar de dokter gaat;)