Vreselijke Conciërge

/

Heb je nog wel met die concierge gepraat dan? Ik zou me niet zo makkelijk uit het veld laten staan, hij kan best je kluisje even openen.

Tja, vervelend. Hopelijk komt het goed met je SO’s en huiswerk, succes met leren! (:

Ik had zelf trouwens inderdaad met die conciërge gepraat en anders met de directeur, en anders zou ik nog met mijn moeder terug naar school zijn gegaan…

Ik vind het echt dom van die concierge, en ik zou zeker een klacht laten indienen! Gewoon om je gelijk te krijgen haha. Liepen er verder geen andere concierges meer rond eigenlijk?

Ik begrijp je helemaal!

En voor het leren; kan je niet je leerstof kopieren van een vriendin?

Zoals je het schrijft begrijp ik jou en je moeder volkomen. Alleen, is het wel daadwerkelijk zo dat hij het na het 8e niet meer doet? Want misschien was hij wel gewoon eventjes druk en zou hij je daarna helpen als je hem opnieuw had benaderd.

Vervelend ja. maar je had er ook beter op kunnen passen. (aa)
en ik zou trouwens gewoon door zeuren tot dat ik dat pasje krijg die overal op past. Of andere concierge zoeken.

Wat vervelend voor je! Ik zou niet alleen een klacht indienen als je ziek wordt, maar anders ook.

Maar heb je de hele situatie wel goed aan 'm uitgelegd dan?

Maar had je dan verwacht dat hij z’n gesprek ging afbreken voor jou? Want je klinkt wel ongeduldig…
Kijk dat hij na het 8e uur geen kluisjes meer openmaakt is vaag. Maar hoezo was hij asociaal? Omdat hij niet meteen z’n telefoon ophing? Omdat je niet achter hem aan mocht in zijn kantoor? Omdat hij zijn gesprek niet wilde houden met een scholier erbij? Waarschijnlijk zijn er gewoon regels waar hij zich aan moet houden en kon hij daarom je kluis niet openen

@Phaedra Nee, hij zat aan de telefoon heel de tijd, veels te onbeleefd om hem te onderbreken. xD Ja, dat vond ik nou ook! Hij is niet voor niets conciërge, hij zat niet voor niets nog op school. :s Zijn privé zaken moest hij maar buiten school om doen of niet tijdens mijn verzoek. Dat is altijd zo!

@Morumbi dankje! <3 ik wou ook met hem praten, maar hij gaf mij geen kans, ik moest ook gélijk uit zijn kantoortje + zijn deur dicht. Dus ik kon totaal niet met hem spreken. -

@beverr normaal wel, maar het was al na het laatste uur, veel van zij (leraren, conrectoren, receptionisten etc) waren al naar huis en ik kon hem gelukkig nog net vinden, jammer genoeg deed hij dus niets. :S

@kloplop hij zat met iemand te praten die niets met school te maken had, zo lang hij op school zit, is hij verantwoordelijk voor alles wat er om hem heen gebeurd. :wink: Ik heb lang op hem zitten wachten, heb netjes op hem gewacht etc majaa. :s

@HPfangirl nee, hij gaf mij niet eens de kans om met hem te kunnen spreken. :s

@livethegoodlife nee, zolang hij op school is, een telefoontje pleegt met iets wat niet met school mee te maken heeft en een leerling vraagt wat aan hem. Is hij verplicht om zijn telefoon conversatie snel te stoppen. Anders zei hij tegen mij dat ik even voor zijn kantoortje op hem moest wachten na zijn gesprek, ook goed, maar dat deed hij dus niet. :s

Ja, dit is niet een aardige congierge.
Een normale congerie kan wel snappen dat je je boeken nodig hebt.

@kloplop ze bedoeld asociaal dat hij het kluisje niet wou openen na het 8ste, niet omdat dat gesprek.

Agh joh, komt goed allemaal. : )

op welke school zit je?
echt alles wat je verteld is bij mij op school precies hetzelfde haha
maar ik zou ook echt boos worden, slaat nergens op. hij weet toch dat je een jas nodig hebt, bij mij liggen zelfs mijn sleutels in mijn kluisje -__-

zit je op in rotterdam op school??
volgens mij ken ik iemand die jou kent qq

wde3qwr

ik ook!! haha i

hé ik heb je twitter gevonden via liz haha

laat maar, ik begin hier een heel gesprek over onze school