Vreselijk verliefd.

Ik heb even jullie hulp nodig meiden. Ik hoop dat jullie even de tijd willen nemen om m’n verhaal te lezen.

Ik vind al een paar maanden een jongen superleuk. Hij mij ook, we appten veel en we zagen elkaar eigenlijk niet echt op school. Ik woon 23 kilometer van hem af, en afspreken ging ook niet super makkelijk en we hadden soms ook wat gedoe. Ik vond hem echt leuk, maar ik heb al vaak gehad dat ik verliefd was en dat die jongen deed alsof hij dat ook op mij was, maar het alleen om het ‘fixen’ (zoenen) deed. De jongen waar het nu over gaat is heel gesloten en praat niet makkelijk over zijn gevoel. Hierdoor ging ik al snel twijfelen en om m’n eigen ‘veiligheid’ al wat afstand nemen omdat ik niet zo verliefd wou worden en omdat ik niet teleurgesteld wou zijn. Hij appte me een week niet meer en toen dacht ik dat hij me echt niks meer vond. Toen had ik een feestje. Daar was ook drank en ik was nogal aangeschoten.
We waren in een discotheek en uhm, tsja. Daar zoende een jongen me, en twee uur daarna nog eentje.
Ik weet het, wat een vreselijk sletterige actie. Maar ik had voor mijn gevoel al afstand van die jongen genomen. Ik ben helemaal niet zo’n meisje die meerdere jongens op een avond zoent. Of zomaar jongens zoent. Ik heb er ook spijt van.

Die jongen kwam erachter en zijn reactie hierop verbaasde me; zomaar zei hij dat hij er echt mee zat en dat hij me echt een leuk meisje vond en dat hij d’r best wel sad om was.
Nou, toen voelde ik me kut joh. Had echt alles verpest dus, maar ik wist echt niet dat hij me echt zo leuk vond.

Maargoed, hij was ook best boos en ik dacht dit gaat toch nooit meer goedkomen…
Hij was echt boos en zei verkeerde dingen.
Dus ik probeerde hem uit m’n hoofd te houden,
Maar als ik hem op school zag he …
Gelijk was hij weer in mijn hoofd.

Gisteravond was ik stad met heel veel mensen, die hem ook allemaal kenden en plotseling kwam een goede vriend van hem naar me toe en vroeg waarom het nou niet werkte tussen mij en die jongen.

Toen zei ik: “Ja heb fouten gemaakt enzo” (Dit wist hij allang) en toen zei hij dat dat dom van me was en zo. Ik zei dat ik dat wist van mezelf, en toen zei die vriend dat die jongen het echt vaak over me heeft. Nog steeds. Hij mist me en dat zegt hij best vaak, vooral als ie een beetje drank op heeft, dan praat hij veel sneller over zijn gevoelens.

Dus ik wou hem toen gelijk appen of hij ook stad kwam.
Maar toen opeens kwam een goede vriendin van me naar me toe en liet een gesprek lezen, van haar en die jongen.

Hij zei: Mag ik alsjeblieft Marijn spreken
Dus ik pak haar telefoon en begin tegen hem te praten…
Ik zei dat ik hem graag wou zien en graag met hem wou praten en dat wou hij ook heel graag.
Dus hij komt in z’n eentje naar de stad en toen hebben we gepraat.

Hij zei dat hij me miste en niet meer boos was, dat hij me meer wou appen en me meer wou zien.
Daarna zoende hij me en dat was voor de eerste keer dus met hem en ahdakhdkashd.

Ik ben echt weer helemaal verliefd maar ik ben zo bang dat hij weer onduidelijk gaat doen en dat ik weer vol met twijfels kom te zitten.

Gewoon eerlijk zijn als het dan weer gebeurt, blijkbaar heeft hij dus bepaalde issues waarom hij zo doet en is hij echt gesloten of hij was bang voor iets… Misschien moet je ook vertellen waarom je dat hebt gedaan, dat je van hem ook geen hoogte kreeg en een week niks hoorde… Maar ik denk dat hij nu ook wel nadenkt en het niet weer laat gebeuren… Jullie hadden niks natuurlijk (en hoewel zoenen met 2 jongens niet helemaal een top actie is, iedereen heeft wel eens zo’n moment (ooit)) dus hij kan niet echt boos zijn er om, je moet het niet zien dat jij iets fout hebt gedaan… Je was/bent nog vrijgezel…

Ik moet zeggen dat dit mij nu eigenlijk zelfs helpt met mijn probleem (heb ook een topic over mijn probleem). Ik ga m nu ook maar gewoon laten gaan. Als ie me dan leuk vind komt ie wel weer terug.

Precies, ik denk precies hetzelfde zoals jij nu denkt, and guess who’s back? @Maracuya

Iemand?

Volgens mij is hij duidelijk genoeg geweest, hieruit blijkt dat hij je echt leuk vindt. Als je echt voor hem wil gaan moet je ook stoppen met andere jongens