vreselijk verliefd

Hey,

Ik zit nou al drie jaar bij een jongen in de klas. Ik ben echt vreselijk verliefd op hem, maar ik durf het hem niet te vertellen. hij zegt wel eens voor de grap ‘schatje’, maar daar blijft het ook bij. Daarbij is er ook nog eens een ander meisje dat hem wil en heel erg jaloers is :frowning_face:
Ik fiets ook wel eens met hem (een heel uur :S) en ik praat regelmatig met hem. Ik heb ook best wel veel oogcontact met hem en hij lacht altijd naar me en dan lach ik ook terug.
Ik zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken
Heeft iemand een tip???
Ik weet echt niet wat ik moet doen :frowning_face:

Als je met hem mee fietst kun je gewoon gezellig praten en dan kun je hem na een tijdje misschien vragen om iets leuks te gaan doen? Ik zou het niet meteen vertellen, want hij heeft het misschien niet door dat je hem leuk vind?

heb ik ook, alleen dan zit hij niet bij mij n de klas, maar bij mij in het korfbalteam.
ik weet ook niet of ik 't 'm nou in een keer moet vertellen, zomaar uit het niets, of eerst afspreken.
maar afspreken is bij mij ook weer zo’n gedoe, want ik zit elke dag tot 5 uur op school, behalve dinsdag, maar dan zit hij weer lang op school, en in het weekend ben ik ook altijd bezig.

als je zn msn heb anders vrage

gewoon gesprek begine en andere x vrage en hoe staat je liefdesleve ervoor dan ziet die dat je geintreseert ben en wieweet is die dat ook in jou

ik zou idd ook gewoon op msn ofzo
vragen hoe het met zn "liefdesleven is "/ of hoe het in de liefde is…
mischien word ie er wel verlegen van,
vind je hem ook al 3 jaar leuk? of dat niet ? ^^
ik vind ook een jongen uit me klas leuk, dus ik weet wat je meemaakt.
het verschil bij mij is dat ik het heb gezegd =)
succes ^^
x