Vreselijk gevoel

Hoihoi!

Ik zit met een probleem namelijk dat mijn crush single wil blijven terwijl elke keer als ik hem zie zoent hij me…
Ik probeer hem al ongeveer 3 maanden te vergeten maar het lukt maar niet :frowning_face:, met dat zoenen als ik hem zie ben ik inmiddels al gestopt trouwens :wink:
Ik weet gewoon niet hoe ik van dit gevoel afkom, ik lig telkens te huilen in mijn bed en denk de heletijd aan hem.

Hebben jullie tips?

Liefs! xx

Leg hem uit hoe je je voelt , het is het beste als je je hart eens luchtbij hem :sob::muscle:

Dit is inderdaad het eerste wat ik zou doen :wink:

Dat heb ik ook een tijdje gehad dat ik alleen maar met diegene ging en verder niks mee had. Dit betekende voor mij dat ik nog niet aan een serieuze relatie toe was. Nu inmiddels wel… :flushed:
Uit jou verhaal te halen is je crush denk ik nog niet toe aan een serieuze relatie en jij blijkbaar wel. Dus net als wat Ciskaholic zegt praat eerst met hem… En je komt vanzelf de goede jongen tegen die wel echt voor je wilt gaan.

Hmm nouja we zouden afspreken en hij wou inneens niet meer omdat die single wou zijn, ik heb eropgereageerd met: okee dan niet… Daar heeft hij ook niet meer op gereageerd en het kwam misschien een beetje boos over, maarja ik was natuurlijk erg teleurgesteld… heb hem ook niet meer gesproken daarna dus ik weet ook niet wat ik dan moet zeggen :frowning_face:

Verwijderen en geen contact meer zoeken met hem.
Afleiding zoeken door met vriendinnen op pad te, werken of sporten.

Jou reactie snap ik :wink: dat zou ik ook doen want natuurlijk ben je teleurgesteld maar er zijn nog zoveel leuke jongens op deze wereld:)