VRESELIJK exzeem

heej iedereen :couplekiss_man_woman:
heb een probleemā€¦nou eigelijk een groot probleem.
ik heb onsettend veer last van de erigste fase van roos.
in mijn haar zitten vaak van die witte huidschilfertjes :frowning_face: en het jeukt echt ontzettend mijn vader heeft het ook en ik vroeg eerst aan hem wat je er aan kunt doen hij zij NIKSā€¦hij vind het zelf ook niet zo boeiend IK WEL
maar er is toch zeker wel iets tegen te doen? :anguished:?
ik word er echt gek van en het ziet er niet lekker uit(het zit trouwens soms ook op mijn voorhoofd)das al helemaal errug!!
kan iemand mij helpen of heeft iemand diit ook
Tips zijn altijd welkom
alvast bedankt XXX :upside_down_face:

Ik zou het niet weten
Maar toch een UP voor jouā€¦

Maar helpt antiroosshampoo niet dan ?

Ga naar de huisarts.

als je naar de doktor gaat ā€¦ dan kan hij je een speciale shampoo geven ā€¦ en dat gaat het na een tijdje weg ā€¦ ik had gehoord ā€¦ dat het komt door te veel gel/mouse enzoo in je haar te doen ā€¦ doe je dat vaak ??..

Ik heb ook ā€˜ietsā€™ met mijn hoofdhuid, wat erg lijkt op roos maar het niet is
jeukt idd, vanwege het feit dat ik superdik haar heb

Ik heb van de kapper een of andere shampoo van Kerastase gekregen (18,- euro). Zou daar even naar vragen, weet niet precies hoe het heet, maar het zit iig in een witte fles met een blauwe dop XD

heb bijna alles geprobeerd antiroos shampoo lotionsā€¦ maar ik zal wel naar de dokter gaan dat zal wel kunnen helpen!! :expressionless: XXme

Voor een eczeem (niet exzeem) behandeling moet je echt naar de huisarts. Succes!

frappemiss heb ik wel het zelfde als jij ik heb namelijk ook ontzettend dik haar!

Zou best kunnen =P
Zou dus zelf even langs de kapper gaan :wink:
Sowieso je haar uit laten dunnen kan ook helpen trouwens ^^

Heb er geen last van, ik heb eerder vet haar.

Maar toch, upje

Heb je niet seborroisch eczeem?? tip: dokter

http://www.medicinfo.nl/%ā€¦4695-8877-a1da7dd01bb1%7D

als ik het uitdun gaat het helemaal omhoog staan whahaha