oke ik had even een vraagje,
hebben jullie soms ineens ook zo’n vreetkick?
voel me soms zo’n vreetzak!
eet ik in 1 keer een hele chocolade reep op, of zoals net eet ik ipv 1 mini magnum ijsje, er twee,
herkennen jullie dit of ben ik hier nou zon gewoon zon grote vreetzak ? haha
Dit heeft iedereen weleens :’)
nou, als je dat al veel noemt, ik vreet echt veeeeeeeeeeeeeeel.
Maar iedereen heeft dat ja, zoals hierboven word gezegd!
Ja ik heb/had dit ook regelmatig. Ik moet mezelf nu echt tegenhouden soms, anders kom ik teveel aan :’)
Thuis word ik ook wel eens gezien als afvalbak…waarin ze alles kunnen dumpen wat bijvoorbeeld bijna over de datum is. Oh wat erg eigenlijk hahah.
haha oke gelukkig maar dat ik niet de enige ben!
nou dit was gelukkig maar een kleine vreetkick eig, soms houd het bij 4 boterhammen met véél pindakaas, chips, koekjes, ijs nog neit op haha!
als er iemand thuis is of iniedergeval in dezelfde kamer als ik, eet ik liever niet teveel ongezonde dingen zegmaar, maar als ik dan alleen thuis ben neem ik dan wel een koekje met chocola of een ijsje of wat er ook maar is.
en dan is het niet omdat ik honger heb, maar omdat ik het lekker vind, maar dan pak ik er nog een en nog een en nog een en dan voel ik me na die tijd wel vet schuldig enzo… dus hoop ik vaak dat ik niet alleen thuis ben of iig niet te lang.
haha ik heb précies hetzelfde! als er mensen om me heen zijn eet ik niet extreem veel ofzo, gewoon normaal, maar als ik alleen ben… BAM dan is de kelder binnen 3 sec leeg haah
Ik vind dat van jou echt nog wel mee vallen haha
i am born to eat
nou noe je dat ne vreetzak, tsss. dan moet je mij eens zien!!
Oh dat heb ik ook wel eens haha, gisteren nog:
“Ik pak één koekje.”
“Nou, twee kan ook geen kwaad.”
*Zet pak weg*
“Hmm, zal ik nog een derde pakken? Nee, niet doen. Jawel, toch wel!!”
ik kan me ook niet beheersen, enjoy life denk ik dan maar.
Some people eat to live
Others live to eat (me)
hahaha herkenbaar
haha ja herken ik soms ook ! mijn leven bestaat soms echt uit eten, eten en… ETEN.
vind het zo fijn dat hier altijd zo snel op gereageerd word! hihi thank you alll
Ik heb dat ook hoor, k kan me nooit beheersen ik eet zoveel!
Same here :’)
Maar soms kan ik me zelf beheersen door te denken:
‘Je eet al die dingen alleen voor de smaak, als het op is dan is de smaak weg.’
Dat helpt wel bij mij (:
Ik heb het ook echt erg. vanmiddag nog; een halve reep chocola, iets van 10 dropjes, twee biscuitjes en een halve rol snoep ofzo. misschien nog wel meer. maargoed, boeiend. ik weeg toch niet veel en geef er niet zoveel om (: