Vreetbuien

Heey girls,

1. ik vind het zo fijn dat ik een account heb, ik kan hier zoveel posten als ik wil hahaha :’].

Nou, hier mijn vraag dus;
ik heb altijd ongv een week voordat ik ongesteld word supererg last van vreetbuien :frowning_face: ik ben deze week al 2x naar de supermarkt geweest om chocolade en koekjes te halen. :flushed: Ik word een beetje gek van mezelf maar kan het gewoon niet vermijden. Daarbij komt ook nog dat ik een beetje overgewicht heb… Ik ben 1.65 en 65 kilo… Ik wil wel afvallen maar hoe, hebben jullie tips? Het liefst om het buikvet een beetje weg te krijgen :blush: thankyou girls ! xo .
xxx jazz.

2x in de week is niet zo enorm veel toch?

Sporten & gezond snacken

Neem een kijkje in 1 van de gezond afvallen topics zou ik zeggen

het gaat hier wel om steeds 1 pak koejes en 2 repen chocola. en als ik thuis ben ook nog snoepjes en frisdrank :frowning_face: .

Ik merk dat ik zelf vreetbuien heb als ik te weinig heb gegeten. Gewoon meer van het gezonde eten is mijn tip. :’)

Als het op school is, zorgen dat je altijd éérst je brood opeten. En zorgen dat je geen geld bij je hebt. Wat ook helpt is als je denkt dat je honger hebt, eerst wat gaan drinken.

Je bent even groot als ik en 4/5 kilo zwaarder dus ik geloon niet dat je overgewicht hebt. Anyway, je moet je niet gaan focussen op het afvallen, maar op het gezonder eten. Dat je lekkers gaat eten als je ongesteld word/ bent is ‘normaal’, daar heeft bijna iedereen wel last van. Naast gezonder eten kun je ook meer gaan bewegen en je spieren wat meer gaan trainen.