Wie heeft nog meer last van vreetbuien en wat doen jullie er tegen?? Ik heb t echt veeel, niet zozeer snoep maar koekjes, chips, alles met smaak… T wordt echt erg , ik kom er eigenlijk niet van aan maar ik voel me gwoon vet ongezond en halloo… geldverspilling xd
ja,had ik ook vaak,nu nog soms
toen leerde ik meneer brood kennen
daar kan ik na school ook wel vijf sneden van op
maar is gezonder denk ik
een lolly is ook heel lekker en doe je lang op of kauwgom
van die koekjes met veel granen zijn ook heel lekker
van ik lust helemaal GEEN groeten en maar een beetje fruit
alleen mandarijn en kiwi
dus voor mij is het best moeilijk om gezond te eten
ik ben 1m66 en 55 kilo
valt nog mee,maar ik kom best snel bij als ik een maand niet op de weegschaal heb gestaan
binnenkort weer feestdagen,zal er weeral veel bij vliegen.
dus als je gezonder wil gaan eten ofzo,neem het als goede voornemen voor 2010?
ik wil ook een jaar niets bijkomen,mijn goede voornemen maar ik ben nog vollop in groei dus…
ik hoop voor jou dat je iets aan mijn tips hebt (:
Anders neem je 1 snoepje per vreetbui, en dan doe je dat bij elke vreetbui :’)
En niet stiekem meer nemen.
ik heb ook heel vaak vreetbuien maar dan denk ik schijt, ik ga lekker de hele koektrommel/zakchips/snoeptrommel leegvreten jamjam (A) behalve gezonde dingen dat vult niet bij een vreetbui xD maar ik word er niet dikkervan ofzo
Ja, en ik doe er niks aan. Ik voel me schuldig, maar denk dan altijd: care, één zak chips zie je toch niet gelijk. Maarja, doordat ik dat nu elke keer denk wordt ik steeds dikker en dikker. En ik probeer al zó vaak te dieten, maar ik vind eten gewoon veel te lekker. Dus laat maar weer!
waarom vind iedereen zich zelf toch altijd dik, jongens vallen daar meer op dan anorexia patientjes ofzo
Wie zegt dat het gaat om de jongens? Je kan jezelf toch ook lelijk en dik vinden?
ze zegt toch niet dat ze dik is? wat reageer je overdreven :'D
wie vindt zich hier te dik?
ik heb ook vreetbuien… >< nu bijvoorbeeld, eet ik (niet zo’n lekkere) snoepjes, kan nu vast ook wel een zak chips op of wat frietjes, die liggen nog in de koelkast voor me =D
maargoed, tips wat er tegen te doen zijn wel handig
maar ik denk dat het vooral zelfcontrole is
Het heeft gewoon te maken met discipline. Als je écht wilt stoppen kan je dat gewoon. Blijkbaar wil je het niet zo graag. Net als ik, hoor.
Ik heb er geen last van. Alleen na een joint. Verder eet ik gewoon als ik trek heb, ook wel eens in zoetigheid maar dan heb ik er ook snel genoeg van!
omg??
Waar heb jij het over in hemelsnaam??
Er staat nog wel duidelijk: Ik kom er eigenlijk niet van aan
NOUDAN
ik heb soms ook van die vreetbuien dat is echt heel irritant :S
nee dat zeg ik ook niet maar dat is gewoon een voorbeeld
het is toch voorbeeld
Ik ook hoor, vooral op de maandag, mijn ouders halen altijd in het weekend chips. En met GELUK is er maandag nog een zak over haha, dan neem ik die stiekem mee en eet ik hem helemaal alleen leeg… x’D
Heb ik soms
maar ik verplaats ze dan naar 's middags en probeer na het eten nog te snoepen een beetje te vermijden
of ik ga wat meer joggen
ik heb ergens gelezen dat dat komt omdat je weinig drinkt… dus meer drinken. en gewoon gezond eten wat echt vult. ;p mijn buik knorde vandaag nog xD
ik heb dr ook last van! maar ik drink idd te weinig =P