Vreemgegaan.

[i] Ik heb een vriendje, enMijn ex en ik gaan al 3dagen met elkaar gezellig buiten ‘chillen xd’
Niks mis mee, maar… vandaag zoende we elkaar, en ik heb dus met iemand…
Ik vind mijn ex leuker, dus ik ga ht uitmaken offcourse,
Maar hij weet niet wat hij moet doen…
hij was namelijk verliefd op een meisje, maar hij weet nu gewoon niet wat hij moet doen, zei… of ik…

Maar, het is wel naaiend tegenover mijn vriend, en ik weet niet wat ik hem moet vertellen… :expressionless: [/i]

ik zou gewoon eerlijk zijn. Tenzij je met de leugen kan leven, dan hoef je het niet persé te vertellen. Je wilt het nu uitmaken voor je ex? hij is niet voor niets je ex. weet je zeker dat je niet verder wilt met je huidige vriend?

Mijn ex en ik hadden het 3jaar geleden, toen waren we… 12/13.
en toen was 't maar voor 3weken enzo,
maar… nu is het heel erg veranderd enzo. heel ingewikkeld,
en k voelde bj me ex, meer dan ik bij mijn huidige vriend voel.

Erh… misschien ‘gebruikt’ je ex je nu alleen maar? Als hij jou echt zo verschrikkelijk leuk vond, twijfelde hij niet en ging hij voor jou?

Dat denk ik althans… vind het wel naar voor je huidige vriend…
(excuses als het bot overkomt)

Ik vind dat je nooit had moeten vreemd gaan. Als je dan zo nodig met een ander wil zoenen, maak het dan eerst uit met je huidige vriend. Ik snap niet hoe mensen hun vriend zo kunnen belazeren … Die jongen voelt - waarschijnlijk - enorm veel voor je en dan bedrieg je hem … Ik vat zoiets niet!
Maar om de schade te beperken, zou ik naar je vriend gaan en alles vertellen. En het dan natuurlijk uitmaken. Want je hebt duidelijk twijfels en gaat niet volledig voor hem: dan werkt een relatie niet

hoelang heb je al met je huidige vriend?

als je heel kort heb zou ik het hem besparen en zou ik het gewoon uitmaken en klaar maar als je al een tijdje met hem heb en echt van hem hield zou ik het wel vertellen omdat je hem bedrogen heb!dat is gewoon ontzettend erg voor je vriend maar wel zo eerlijk om het te zeggen ookal maak je het uit en wil je niet verder hij weet wel dat jij dus niet te vertrouwen bent…
klinkt lullig maar iemand die 1 x vreemd gaat gaat meestal nog een keer vreemd…

Vind vreemdgaan altijd erg slap!en je heb geen respect voor diegene(vind ik)

[i] Ik snap het wel, maar kijk : ik heb mijn vriend al 3weken niet gesproken… en hij praat amper tegen me, ik heb zijn telefoon nummer neit eens, en we hebben een maand, ik ken niks tegen hem zeggen, en hij doet alleen maar stoer…

Dat is ggeen reden om vreemdtegaan i know,
Maar hij zoende mij, ja ik zoende mee, en het was niet slim,
en ik ga ook neit zeggen: ik schrok en kusde maar terug.
want dat is een zwak excuus,
[/i]

Weet je zeker dat hij je vriend is ;|?

WHUAHAHAHA FAIL

Nja. :H
Ja dat wel,
Maar het is net een klein kind… :x

dat zegt ook nogal wat over hem vindt ik, dat hij zijn telefoonnummer niet eens heeft gegeven! En als je hem 3 weken niet spreekt en hij reageert stom,doet stoer en gedraagt zich als een klein kind, waarom heb je het dan niet eerder uitgemaakt ?
(klinkt misschien raar, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel)

volgens mij is jouw relatie met je 'vriend’ook niet echt serieus te noemen.
Dus maak het uit met je vriend en blijf een tijdje single voordat je je spontaan in een ‘relatie’ met je basisschool ex stort

Ik had