Vreemgaan

idd dit. Stel je zelf er op in dat hij het uit maakt.

Precies. Je hebt ,ook al heb je drank op, nog altijd de controle over je lichaam. Je weet nog steeds wat je doet!

Daarbij moet je je ook de vraag stellen of je van je vriend houdt. In mijn ogen is vreemdgaan toch een groot teken dat er iets niet goed gaat in de relatie.
Dus misschien ook eerlijk zijn met jezelf.

Ik zou niet wachten met vertellen, er is geen goed moment en die zal ook niet komen. Hoe langer je het uitstelt hoe erger hij het zal vinden omdat je het een tijd hebt verzwegen…

:bowing_man:

Het goede moment uitzoeken bestaat niet. Jij hebt een fout gemaakt en het is wel zo eerlijk om het tegen hem te zeggen. Toen je ex vreemdging wil je dat toch ook liever van hem horen dan ooit van een ander? (weet niet hoe dat is gegaan toen).
Bel hem op, spreek met hem af en zeg de waarheid. Hij zal natuurlijk eerst boos zijn (zou ik ook zijn) maar ik denk dat die wel waardeert dat je meteen de waarheid zegt, liegen en verzwijgen is gewoon geen optie.

Ik hoop voor je dat als je t al verteld hebt, het goed is gegaan.
T is natuurlijk wel een fout die je hebt begaan; maar wat ik uit je reacties kan halen ben je zelf ook een beetje overstuur over de situatie. Je wilt m sowieso niet kwijt.

Ik kan me hier zo erg in vinden. Ik ben in mijn vorige relatie ook vreemdgegaan en ik durfde het ook niet te vertellen. Na een tijdje voelde ik me zo schuldig dat ik het hem wel verteld heb. Hij was erg verdrietig, vergaf me maar het vertrouwen was weg (heel erg logisch).

Kende jij die jongen?

Bij mij was het wel echt een teken dat ik over mijn relatie na moest gaan denken. Inmiddels heb ik het uitgemaakt omdat ik hem minder leuk vond. Als ik hem nog heel leuk had gevonden, was ik sowieso niet vreemdgegaan. Ik zou dus wel even goed gaan nadenken over je gevoelens.

Hoe is het afgelopen?

Ik zou het met hem bespreken. Ik heb verder de reacties van de anderen niet gelezen, dus ben wel benieuwd: hoe is jullie relatie? Had je een reden om vreemd te gaan? Waarom deed je het?

Praten is het beste… gooi het muntje op hoe moeilijk het ook is. Als hij er later achterkomt dan zal hij nog veel bozer zijn dan als je het eerlijk opbiecht!