vreemdgegaan

De afgelopen dagen begon ik steeds meer aan mijn relatie te twijfelen. Hij zit op kamers, ver weg, en in het weekend is hij thuis. Ik zie hem maar één keertje in de week, en dat is nog niet eens quality time. Het schoot gewoon niet echt op. Met dit mooie weer ging ik met een paar jongens lekker naar buiten, en één van hen was wel heel erg leuk. We begonnen een beetje vaag te smsen en nu heb ik vanmiddag met hem gezoend. Ik schaam me aan de ene kant dood, maar aan de andere kant voelde het zo goed. Vriendlief weet van niets. Ik wil het morgen in real life uitmaken, maar ik weet dat ik hem dan vreselijk kwets. En dan denkt hij natuurlijk dat ik het uitmaak voor die jongen waarmee ik gezoend heb, maar dat is niet zo! ik wil met niemand iets. wil geen relaties meer. help?

Ik denk dat je het beste het gewoon kan uitmaken, je moet niet bij iemand blijven omdat je bang bent diegene te kwetsen. Maar als je al weet dat je het wilt uitmaken, wat is verder dan het probleem?

Jaa als jij hem verteld van die zoen dat denkt hij sowieso dat dat de reden is dat jij het uitmaakt. Dus als je echt niet wilt dat hij dat denkt dan moet je dat verzwijgen en alleen je andere redenen kenbaar maken. (maar persoonlijk vind ik wel dat je ook van die zoen moet vertellen, het is je ex dus hij heeft recht op de volle waarheid.

Hij heeft recht om te weten dat je heb gezoend met iemand anders, maar dat moet natuurlijk niet de rede zijn om het uit te maken. Vertel gewoon wat je hier hebt vertelt, dat het niet werkte doordat jullie elkaar maar weinig zien enz.

het wordt zó vaak bekeken, reacties please!

Je moet het allebei vertellen, maar maak duidelijk dat het zoenen met die jongen niet de hoofdreden is dat je het uitmaakt. Persoonlijk vind ik dat je het had moeten uitmaken vóór je met een ander zoende.

ja, je hebt gelijk. natuurlijk. maar dat is niet gebeurd. ik weet niet, het was in een vlaag van; hij is zooo ver weg, ik zie hem nooit. 't was dom, ik weet het.

Ja, als je je niet meer fijn voelt in een relatie is het verstandig om het uit te maken en om inderdaad eerlijk te zijn wanneer je dat doet.
En vertel hem ook dat je een ander hebt gezoend, en waarom dat was; want als hij het achteraf hoort, zal hij dat waarschijnlijk erger vinden.