vreemdgegaan

Ik heb al ongeveer 2 jaar met mijn vriendje.
ik heb een periode gehad dat ik helemaal de fout in ben gegaan
heb met 3 jongens gezoend en ben 3 x naar bed geweest met 1 jongen daarvan.
ik denk er elke dag aan ik haat mezelf dat ik dat heb gedaan en kan t niet vergeten.
maar ik kan t me vriend niet zegge want ik wil hem absoluut niet kwijt echt niet.

Eerlijkheid duurt het langst. Ik denk dat je toch beter het kan opbiechten tegen je vriend dan dat hij er zelf achterkomt. Want vroeg of laat komt hij het te weten.

wauw. je verdient hem niet eens. achterlijk strontwijf.
hoop dat je een troll bent.

Wat is je vraag precies? Je kan het je vriend niet vertellen want dan raak je hem kwijt. Met dit als toevoegsel sluit je zelf denk ik de enige mogelijkheid die er is om je minder schuldig te voelen uit.

Ik zou mijn vriend niet meer recht in zijn ogen kunnen kijken als ik vreemd was gegaan en ik denk dat je de consequenties van je daden moet ondervinden ook als je daardoor je vriend kan kwijt raken, je wist ook wat je deed toen je vreemdging, toch?

Ik vind dat je dat wel moet doen. Als jouw vriend vreemd zou zijn gegaan dan zou je dat ook willen weten. Eerlijk zijn.

Toch gaan vertellen! Dan had je maar niet moeten lopen slettebakken. Ik heb weinig begrip voor vreemdgangers.

Oké. Wat wil je nu met dit bericht? Ik vind namelijk persoonlijk dat hij het recht heeft om dit te weten. Nu is zijn beeld van jouw betrouwbaarheid/jullie relatie gewoon een leugen en als hij zou besluiten om alleen verder te willen is dat z’n goed recht, jij bent hier de fout in gegaan.

Ik vind vreemdgaan al ontzéttend egoïstisch, maar dan ook nog eens je mond houden omdat hij anders weleens een keuze zou kunnen maken waar JIJ last van hebt… nah. Geen respect voor…

wat een excuus zeg

Inderdaad. Eén keer zoenen in een dronken bui vind ik al erg, laat staan dat je verdomme met DRIE jongens zoent en met iemand anders naar bed gaat. Bahbahbah.

Ik wil mezelf niet goed praten.
maar ik bn toen met de verkeerde mensen omgegaan
ik durfde geen nee te zeggen. En hun gave me t gevoel dat ik speciaal was.

Alsjeblieeeeeft zeg. Leuk voor je vriendje! Ik heb echt medelijden met die jongen dat hij met jou een relatie is aangegaan. Wat zal hij zich gekwetst voelen…

Bah! 1 keer vreemdgaan vind ik al erg, laat staan 3 keer. Hoe kan jij het voor hem verbergen en in zijn gezicht liegen?!
Vertel hem de waarheid en ga terug naar je vriendjes die je ‘speciaal’ lieten voelen, hij verdiend véél beter dan jou.

wauw… wauw…
uitmaken. hij verdiend iemand anders.

Jo doe ff normaal joh.
Troll of niet.
Belachelijke actie of niet.
Je kan ook gewoon normaal doen.

Vertel het hem. Misschien vergeeft hij je, als jullie toch van elkaar houden.

wauw…
1 keer iemand anders zoenen zal ik al amper kunnen vergeven, laat staan 3(!) keer seks.

je verdient m niet.

je bent meerdere malen vreemdgegaan… 1x in een dronkenbui kan okee maar houd gwn je benen bij elkaar…

Je moet hem dit vertellen. Hoeveel spijt je er ook van hebt. Hij verdiend de waarheid en hij kan dan kiezen of hij je nog een kans geeft. En ik vind het persoonlijk niet kunnen dat je zomaar 3x zoent met een andere jongen en sex hebt met een andere jongen. Hij heeft gewoon recht op de waarheid hoe hard je hem hier ook mee zal kwetsen. Als hij dit via via te horen krijgt of je zwijgt… Nee dat is niet eerlijk! Succes!

Ik walg van jou. Bah.