Vreemdgegaan zonder intentie

Ik was gister opstap en ik had wat gedronken. Mijn vriend waar ik heel veel om geef, was niet mee. Ik stond op een podium te dansen en er kwam een jongen die wel geïnteresseerd was. Ik zei duidelijk dat ik niet geinteresseerd was omdat ik een vriend heb en danste gewoon lekker door. Maar hij werd heel erg opdringerig en uiteindelijk gaf hij me uit het niets een kus op mijn mond. Ik ben meteen weggegaan, voelde me vreselijk en heb het de dag erna aan mijn vriend vertelt. Hij is nu pisnijdig en vindt dat ik dit had kunnen voorkomen. Wat vinden jullie? Is het mijn schuld?

Ik zie niet hoe dit jouw schuld is. Misschien dat je vriend het nog even moet laten bezinken.

Nee, dit is niet iets wat jouw schuld is. Dat je je nu wat schuldig voelt, wil alleen maar zeggen dat je echt om je vriend geeft.

Dat noem ik geen vreemdgaan. Jij kon er niks aandoen!

Ik snap het als hij wat boos zou zijn, maar hij moet boos zijn op die gast, want die is doorgegaan en heeft jou zomaar gekust terwijl je hebt gezegd dat je geen interesse had.

Ik noem dit inderdaad geen vreemdgaan. Probeer het van zijn kant te bekijken, je vriendin heeft gezoend/werd gezoend tijdens het uitgaan. Daar word je inderdaad niet blij van! Geef hem wat tijd en wees open, want misschien vertrouwd hij je nu ook minder. Ik zou bijvoorbeeld even niet meer uitgaan, of met hem erbij.

Ik snap ergens wel dat je vriend boos is. Je was in een bar, met alcohol op en hij was er niet bij om te zien wat er precies is gebeurd. Nu weten wij hier precies wat er aan de hand is. Ik denk dat hij het opvat als dat jij half dronken een jongen hebt gezoend. Praat er goed over dat het absoluut niet van jouw kant kwam en dat je gelijk weg bent gegaan. Ik denk dat hij je verkeerd begrijpt.

Het is absoluut niet jouw schuld en je bent ook niet vreemdgegaan.

dit vind ik niet vreemdgaan. Jij wees die jongen af en alsnog begon hij jou te zoenen, tegen je wil in. Het is niet zo dat jij zelf iets fout hebt gedaan, als je vriend op iemand boos wil worden moet hij bij die gozer zijn lijkt me.

Nou je hebt duidelijk gezegd dat je niet geïnteresseerd was en dat ie zo opdringerig toch een kus heeft gegeven kan jij niks aan doen. Tenzij je alsnog heel flirty tegen hem hebt gedaan natuurlijk, dan is t wel deels jouw schuld.

Ik snap dat die boos is want ja je bent wel zijn vriendin en je werd gezoend door iemand anders. Jij hebt helemaal niks fouts gedaan want je hebt gewoon duidelijk gezegd dat je geen interesse had en hij ging door. Laat het even bezinken en probeer daarna weer met hem erover te praten.

Je hoeft je niet schuldig te voelen, leg dit ook uit aan je vriend.

begrijp je vriend wel maar hij moet indd niet boos zijn op jou maar op die andere laat het maar even bezinken, is echt niet jouw schuld je hebt duidelijk laten merken dat je t niet wou.

Is me ooit ook overkomen. Hij moet kwaad zijn op die gast, niet op jou.

Ik denk dat hij er nogal van schrok en daarom zo reageerde, ga naar hem toe en ga met hem praten…

Het is niet jouw schuld, hopelijk gaat je vriend dat ook inzien.

Dit is echt niet jouw schuld. Die jongen zoende jou uit het niets en jij wilde niet, je hebt dat ook van te voren aan die jongen verteld. :sob::muscle: