vreemdgegaan, wat moet ik nu doen?

Oh die goeie oude verliefdheidsnaïviteit.

Je verdient iemand die beter voor je zorgt en echt van je houd.

als je met iemand anders naar bed gaat heb je genoeg tijd om je te realiseren dat je totaal fout bezig bent. uitmaken.

Het is deze zomervakantie gebeurd, en het meisje heeft het via een sms gezegd, dat klinkt meer als een schreeuw om aandacht.

UITMAKEN

Een keer met een ander zoenen kan (in mijn ogen) gebeuren. Maar met iemand anders naar bed gaan? Echt niet, zeker niet als je nog maagd bent! En dat hij het kennelijk onveilig heeft gedaan is nog stommer. Het klinkt misschien lullig maar iemand die van je houdt en om je geeft doet dit allemaal niet, je verdient beter dan hem. Ik zou zeggen, dumpen die hap. Hoe moeilijk dit ook is.

ja oke ze weet t wel heel snel enzo. :stuck_out_tongue: maar feit is dat hij wel gewoon sex heeft gehad met dr en dat vind ik dus ook niet kunnen. :slightly_smiling_face:

gewoon uitmaken,of dat meisje nou zwanger is of niet.

vreemdgaan zoenen? oke dat snap ik nog dat mensne dat door de vingers ziet, maar hij heeft met een ander meisje seks gehad? terwijl hij & jij allebei maagd waren en het speciaal met elkaar wouden doen. omg ik heb hier serieus geen woorden voor… wat doe je nog met hem, je verdient echt beter dan dit

Wow wat hij heeft gedaan is echt FOUT!.
Stel dat je het niet uitmaakt.
Hij heeft dat meisje wel bezwangerd en verwacht waarschijnlijk een kind. Dat half van hem is…
Daar wil je je volgens mij niet in mengen.

hartstikke bedankt ! (l)

zo denk ik ook erover ;$

Hoe moeilijk het ook is… Wat het dus is. Uitmaken.
Veel meer kan ik je niet vertellen, Sorry
Mega veel sterkte :four_leaf_clover:

Wat ilona92 zegt; zoenen kan gebeuren maar echt met iemand anders naar bed gaan!
UITMAKEN echt meid, jullie konden elkaars eerste zijn. Maar hij had blijkbaar meer zin in om met een of ander meisje naar bed te gaan. Hij is het je niet waard.
en als je het aanlaat krijg je misschien ook nog gezeik met dat andere meisje want die is blijkbaar zwanger!!!

het feit alleen al dat die met iemand anders naar bed gaat, dat doe je gewoon niet als je een relatie hebt, iig niet als je genoeg van je vriendin houdt.
en hoe hard het ook is, blijkbaar doet die dat niet anders denk je wel 10x na voordat je het bed induikt met iemand anders (:
ik zou 't gewoon niet pikken en hem gewoon lekker dumpen, zo iemand verdien je niet hoeveel je ook van 'm houdt hij is jou niet waard.

Waaaaaaaaaaaaat, omg, jezus, ik zou echt doodgaan. Wat een ongelooflijke lül. Mijngod. weg ermee :expressionless: Wat hij heeft gedaan is wel het foutste ever.

Hij kon niet wachten en deed het met iemand die wel makkelijker te benaderen was. Hij is jou helemaal niet waard!!!1!

Wat iedereen hier zegt, maak het uit.
Zou jij zijn vreemdgegaan? nee.
En dat alleen al laat zien dat jij beter verdiend!

Uitmaken hij is vreemdgegaan.