vreemdgegaan, wat moet ik nu doen?

nee ik ben niet vreemdgegaan, mijn vriend wel.
hij is op vakantie in Frankrijk, en hij heeft daar meisje leren kennen, hij was nog maagd en hij zei dat hij met mij wilde doen enzo, want ik ben ook maagd.
hij vertelde het via msn dat hij vreemd is gegaan met andere meisje en wordt ook waarschijnlijk vader. want die meisje is tegen abortus.

Hij hoorde het via sms, maar iets klopt niet, waarom zou zij dit via sms laten horen aan mijn vriend.

en wat moet ik nu doen ? mijn vriend is vreemdgegaan en ikheb nog steeds met hem.

Uitmakenuitmakenuitmaken!! Hij heeft toch duidelijk gemaakt dat hij niet om je geeft? Was hij dronken ofzo? Dan nog is het geen smoes om zoiets te doen!

uitmaken! no matter what!
Hij ontmaagd haar op vakantie?!
foutfout.

Dumpen, wat heb je aan een jongen die zo oer stom is?

1. Hij is vreemdgegaan. Reden genoeg om het uit te maken,
    maar 2. Jullie waren allebei nog maagd, en het zou een speciaal moment voor jullie beiden zijn, nu hij het met haar heeft gedaan niet meer, als jij je nu laat ontmaagden door hem zal in je hoofd blijven spoken dat hij haar heeft ontmaagd, geen fijn gevoel. En 3. Hij doet het ook nog eens onveilig, blijkt maar uit dat hij niet de slimste is, en als jullie het dan zouden doen, wilt hij het dan ook zonder condoom? Uitmaken dus.

Heel erg uitmaken, want als 't echt waar is en hij wordt vader dan krijg jij er alleen maar meer gezeik aan want dan moet hij ook wel contact houden met dat meisje en heb jij zo ook geen rust. En het is gewoon enorm respectloos.

je hebt helemaal gelijk,maar ik hou echt zoveel van hem, hij is ware. ;$

Als hij zoiets flikt issie echt niet de ware. Hoelang hebben jullie al iets?

Weet je wat het is meid, je hebt nu echt het gevoel dat hij de ware is. Mijn ex is ook vreemdgegaan, en hij heeft er keihard over geloven, het voor zich gehouden en had niet eens echt spijt. De reden was omdat hij van iemand hoorde dat ik vreemd zou gaan op vakantie dus dat hij het ook wel kon doen. Mijn ex was net zo slecht bezig als jouw vriendje. Toch zag ik het niet: ik vond hem leuk, het kon weer goed komen want ik hield van hem. Maar ik ging dus op vakantie en heb goed nagedacht, en toen kwam ik erachter dat hij helemaal niet leuk is, ik wil zo’n vriendje niet. En ik moet toegeven dat ik nog steeds wel eens heb: ja hij is wel een leuke jongen. Maar ik weet dat ik beter verdien. En jij moet niet bij je vriend blijven, je verdient veel veel beter. Als je het tijd geeft zul je merken dat je hem niet wilt, hij doet je pijn, hij doet domme dingen en straks zit hij ook nog met een kind. Straks durf of kan je niet meer bij hem weg. Je moet het nu uitmaken, en ik beloof je dat je een leukere jongen vindt, want als deze jongen de ware zou zijn zou die je nooit zoveel pijn doen.

ik heb met hem nu 1 maand, 2 weken en 2 dagen.
voor die relatie hadden we ook 3 x relaties gehad.

maar uitmaken valt voor mij veel te zwaar, dat hij vreemd zou gaan is wel echt de allerlaatste wat ik van hem verwacht, oh god ik snap mezelf niet meer, en SweetestLover je hebt helemaal gelijk ! maar ik hou nou eenmaal teveel van hem.

shit, ik kan niks.

Jemig, dat al zo snel zo ontrouw is, ik zou het uitmaken. Ik denk niet dat het veel beter wordt als je langer met hem houdt.

Je bent echt precies hetzelfde als ik was toen. Maar iets zegt me dat ik je over moet halen! Omdat ik me precies hetzelfde heb gevoeld wil ik je zo graag helpen denk…

Want hij is je zo niet waard. De enige reden die ik kan bedenken dat je bij hem wilt blijven is omdat je van hem houd. Maar wil je liefde die maar van 1 kant komt? Want hij houd niet van jou. Natuurlijk zegt die dat die van je houd, en opzich vreemdgaan zegt niet dat die niet van je houdt, maar in dit geval wel. Want als hij écht van je hield, had hij, toen hij haar zoende moeten denken: nee ik hou van mijn vriendin. Heeft hij dit gedaan? Nee. En al ben je nog zo bezopen als wat (weet niet of die dat was) dat gevoel blijf je voelen als je van iemand houdt. Dus blijkbaar is die liefde niet zo wederzijds. En waarom zou je voor iemand blijven vechten, terwijl hij voor jou zou moeten vechten? En als hij wel voor je vecht, oké, laat hem dan maar lekker voor je vechten, laat hem maar lekker moeite doen. Want hij hoort niet vergeven te worden, en als je hem wel vergeeft is hij een lucky badass. Dus mijn tip. Maak het uit. Kijk het aan of hij voor je vecht, moeite doet en laat zien dat hij van je houd, zoja kan je de kans nemen (maar denk wel aan hoe moeilijk de relatie zal zijn, want je zal de pijn af en toe blijven voelen, vertrouwen zal nu op ongeveer -10 staan) en als hij geen moeite doet, okay, weg met hem. En als je die tijd eventjes neemt, hoop ik dat je andere leuke jongens ziet en alsnog ziet dat hij het absoluut NIET waard is.

Je houd nog van hem en je wilt hem niet kwijt , hartstikke logisch.
Maar als je hem nu vergeeft denkt hij de volgende keer : o ik kan dit toch weer maken , want ze vergeeft het me toch wel.
jongens krijgen maar 1 kans bij mij , maarja als je echt van hem houd is het moeilijk. maar eigelijk is hij je niet waard.

Bedenk dan hoe het zal zijn als je het níet uitmaakt… Je zult hem waarschijnlijk niet meer vertrouwen en je steeds afvragen wat hij aan het doen is en of hij wel écht met vrienden aan het chillen is enzo.
Daarbij krijg je dat hele gedoe met dat meisje er gratis bij.
En hoe gaat het dan nu met seks? Jij bent nog maagd, maar hij nu niet meer. Dat zal toch geen fijn idee zijn bij de eerste keer (en niet omdat hij geen maagd is, maar door de manier waarop hij dit heeft gedaan)

Laat die jongen gewoon gaan, hij is je niet waar.

Hoe kun je het nog uithouden met iemand die zo erg vreemd gegaan is? Zoenen zou ik nog wel kunnen vergeven, maar ontmaagd worden door iemand anders…
Sterkte:).

Uitmaken, vooral ; hij wordt ook nog vader.
Straks heb je weer met hem, en is hij ook gewoon vader, van een kind.
en dat zegt inderdaad al iets over hem. Dat hij ook geen condoom gebruikt oid.

:woman_facepalming:

Ik geloof trouwens niet dat hij dat meisje bezwangerd heeft. Hoe oud is je ‘vriend’, en hoe oud is dat meisje dan?

hoezo niet? hij heeft toch wel onveilige sex gehad met dat meisje, anders gelooft hij toch ook niet dat ze zegt dat ze zwanger is, en biecht ie t op tegen TS.

echt uitmaken hoor!