Vreemdgegaan? Vertellen?

het betekende toch niks, en je wou het niet, dus ik zou het wel vertellen. Je wou het niet eens, je voelt niks voor die jongen ,als je vriend het van een ander hoort zou hij nog boos kunnen zijn, maar zo toch gewoon bijna niet? Je hebt gezegd dat je niet wou zoenen.

Bedankt allemaal, moet nu de trein halen!

Het is wel kut om te zeggen, maar vertellen is het beste. Als hij het straks via via hoort wordt hij nog bozer, lijkt me. Zeg gewoon wat je hier hebt gezegd en ik vind dat dit niet echt telt als vreemdgaan als je hem probeerde weg te duwen.

Ik had mn vriend serieus meteen gebeld dat een of andere gast me ineens op mn bek had gepakt, maar oke… Ik vind dat je beetje laat bent idd, zoals al werd gezegt.

ik zou inderdaad alles gwoon heeel eerlijk vertellen, succes;)

Zoals je het hier omschrijft komt het echt over alsof hij in een soort snoekduik op je af is gevlogen en jij gewoon even een seconde nodig had om te beseffen, ‘hee, wat gebeurt hier eigenlijk?’ Als dat zo is en ik zou het mijn vriend vertellen, zou 'ie die jongen in elkaar slaan, maar niet boos op mij zijn. Misschien is het bij jou net zo :slightly_smiling_face:

Zoals je zelf al zegt, snel vertellen voor hij het van een ander hoort.

vertellen.

Vertellen, ik zou niet met mezelf kunnen leven als ik dat niet zou doen.

Je wist toch wat zijn bedoelingen waren? Waarom blijf je dan met hem praten? Ik vind dit wel vreemdgaan. Maarja, vertellen! Lijkt me wel duidelijk waarom.

gewoon maar vertellen, en dan ook erbij vertellen dat jij hebt gezegd dat je een vriend hebt.

wat iedereen hierboven zegt :slightly_smiling_face:

vertel je hoe het afloopt? nieuwsgieeeerig

Dit. Precies dit.

niet vertellennnn!!!

vriendin van mij is ook vreemd gegaan, en niks verteld en ze zijn (half jaar na het zoenen) nog samen.
als die jongen niks voor je betekend, waarom zou je het dan moeilijk maken als het makkelijk kan?

Vertel zo snel mogelijk wat je hier hebt neergezet! Als hij het van iemand anders te horen krijgt, gaat hij zich waarschijnlijk afvragen waarom je het niet verteld hebt - dan wordt het verdacht.

Ik ben het met Kaaaas eens. Je bent wel vreemdgegaan, want je hebt hem niet direct van je af geduwd, dus je kan niet alleen de schuld op die jongen schuiven, ondanks dat het een enorme lul was. Maar ik denk dat je zowel voor hem als voor jezelf erg moeilijk maakt door het te vertellen. Je had sowieso totaal geen gevoelens voor die jongen en hoewel je dat tegen je vriend zult vertellen, zal hij altijd twijfelen of je misschien wel gevoelens voor hem hebt. Bovendien verliest hij zijn vertrouwen in jou. Misschien wilt je vriend het zelfs wel uitmaken. Ik vind dat vreemdgaan niet mag worden goedgekeurd en normaal gesproken moet worden verteld, maar in dit geval is het voor zowel jou als voor je vriend beter als je het niet verteld, dat is je relatie niet waard.

Gewoon eerlijk vertellen, je verhaal uitleggen…

Vertel het hem. Hij zal natuurlijk wel kwaad zijn, maar jij hebt die jongen duidelijk aangegeven dat je een vriend hebt en waarschijnlijk heb je hem bij die derde poging ook uiteindelijk van je af geduwd.
Als ik jouw vriend was, zou ik het ook van jou willen horen en van niemand anders.

Daarnaast is het een hele opluchting als je het verteld hebt: het zal een pak van je hart zijn en daarnaast hoef je niet meer bang te zijn dat hij het van een ander zal horen.

ik zou het inderdaad zo snel mogelijk eerlijk vertellen

Waarom moet je het vertellen?
Maakt niet uit hóe je het doet, mannen denken toch dat jij direct bent begonnen

maar als je er zo mee zit… dan wel (máár gewoon zeggen dat hij ermee begonnen was… en niet andersom)