Voordat je begint te schreeuwen; Vreemdgaan? natuurlijk vertellen! Ik hoop dat het uit gaat sloerie! lees eerst even verder, er zit namelijk iets meer achter dit verhaal.
(En ja, dit is een anoniem account voor ik als fake bestempeld word)
Het zit zo: Zaterdag was ik uit, een aardige jongen ontmoet, op een gegeven moment probeert hij mij te zoenen dus ik zeg: niet doen want ik heb een vriend.
Toen zijn we een rondje gaan lopen, om te praten was mijn gedachte daar achter maar blijkbaar niet de zijne want hij probeerde nog een keer om me te zoenen en weer heb ik hem toen gezegd dat hij dat niet doen moest en dat ik een vriend heb.
Bij de 3e poging pakte hij me gewoon vol op mijn bek en doordat ik best wel verbaasd was en ook een slokje op had heb ik hem niet meteen weg geduwd.
En nu haat ik hem en ik haat mezelf en ik schaam me ontzettend en ik weet niet wat ik nu moet doen.
Ben ik vreemd gegaan?
En moet ik dit mijn vriend vertellen?
Die gaat echt zo vreselijk boos worden!
Maar ik heb al wel gehoord dat die jongen tegen iemand gezegd heeft dat wij met elkaar ‘gezoend’ hebben.
En als mijn vriend het straks dus via via hoort gelooft hij me zeker niet :[
Hulp en eerlijkheid wordt gewaardeerd, gemeendoennerij niet, ik voel me al verrot genoeg.
En bedankt voor het lezen voor de helden die het aandurven.