Vreemdgegaan? Vertellen?

Voordat je begint te schreeuwen; Vreemdgaan? natuurlijk vertellen! Ik hoop dat het uit gaat sloerie! lees eerst even verder, er zit namelijk iets meer achter dit verhaal.
(En ja, dit is een anoniem account voor ik als fake bestempeld word)

Het zit zo: Zaterdag was ik uit, een aardige jongen ontmoet, op een gegeven moment probeert hij mij te zoenen dus ik zeg: niet doen want ik heb een vriend.
Toen zijn we een rondje gaan lopen, om te praten was mijn gedachte daar achter maar blijkbaar niet de zijne want hij probeerde nog een keer om me te zoenen en weer heb ik hem toen gezegd dat hij dat niet doen moest en dat ik een vriend heb.

Bij de 3e poging pakte hij me gewoon vol op mijn bek en doordat ik best wel verbaasd was en ook een slokje op had heb ik hem niet meteen weg geduwd.
En nu haat ik hem en ik haat mezelf en ik schaam me ontzettend en ik weet niet wat ik nu moet doen.
Ben ik vreemd gegaan?
En moet ik dit mijn vriend vertellen?
Die gaat echt zo vreselijk boos worden!
Maar ik heb al wel gehoord dat die jongen tegen iemand gezegd heeft dat wij met elkaar ‘gezoend’ hebben.
En als mijn vriend het straks dus via via hoort gelooft hij me zeker niet :[

Hulp en eerlijkheid wordt gewaardeerd, gemeendoennerij niet, ik voel me al verrot genoeg.
En bedankt voor het lezen voor de helden die het aandurven.

Ach dat valt nog best mee hoe lang het is geworden!

Ik zou het hem wel vertellen, als hij het via via hoort is het alleen maar erger omdat je niet eerlijk tegen hem bent geweest.

Thja moeilijk, maar ik zou het toch wel vertellen. Want als het waar is wat jij zegt bestaat er best een kans dat hij het sowieso wel te horen krijgt.
Dus als je hem probeert te vertellen zo als het hier staat…

Meid, ik zou het hem gewoon vertellen, Wat stelt een relatie nog voor als je niet eerlijk tegen elkaar bent.
Vooral als je echt van je vriend houd en dat met die andere jongen niks te betekenen heeft moet je dit vertellen!
Ik heb het in een soortgelijke situatie meegemaakt,
Ook een jongen die mij zoende, maar ik heb hem niet meteen weggeduwd door drank.
Je moet het gewoon vertellen, als hij het hoort van iemand anders, vertrouwd hij je niet meer, en denk ik dat je relatie misschien kapot zal gaan.
Als je het hem zelf verteld, gewoon eerlijk hoe het is gebeurt, zal hij je nog wel vertrouwen omdat je eerlijk bent, en het gewoon een stomme fout was die misschien iedereen wel zou kunnen overkomen!

Ik zou het hem wel gewoon vertellen.
Maar dan wel zoals je het ons hebt verteld, en anders zeg je gewoon dat je hem die 3e poging ook meteen hebt proberen weg te duwen.
Voor als hij echt te boos zou zijn.

Ik denk dat, omdat die jongen het al heeft rondverteld, het het beste is om het tegen jouw vriend te vertellen. Je hebt 'm niet meteen weggeduwd maar ik vind dat dit niet gerekend kan worden onder vreemdgaan.

Vertel aan je vriend dat je 'm al 2 keer had afgewezen en hij jou dan gewoon kuste en dat je hem weggeduwd hebt. Je wou het niet en dat noem ik niet vreemdgaan en ik denk dat je vriend niet kwaad op jou gaat zijn, eerder op hem.

Vertel hoe het echt zit, dat hij jou gewoon spontaan zoende terwijl je al vaker had gezegd dat je dat absoluut niet wilde. Dan kan ie toch moeilijk boos worden op jou?

Ik zou het vertellen. Ik hoop voor je dat je vriend het niet uitmaakt. Je hebt met iemand anders gezoend, ook al wilde je niet. En drank vind ik nooit een excuus, je had meteen na z’n eerste poging weg moeten lopen vind ik.
Die jongen en jij zaten beide fout. Het is natuurlijk een rotstreek van hem dat hij je toch heeft gezoend nadat je duidelijk had gezegd dat je een vriend hebt, maar ik vind jou niet echt een ‘slachtoffer’, om het zo maar even te zeggen/

Ik denk trouwens dat die jongen ook zijn leven niet zeker meer is als ik het aan mijn vriend vertel :face_with_raised_eyebrow:

En ik wil ook nog even zeggen dat we inmiddels al dinsdag zijn. Eigenlijk heb je al te lang gewacht met het te vertellen, vind ik.

Ik zou het vertellen. Je verhaal is redelijk onschuldig (maar wel erg naief) en als je je vriend dat nou zegt gaat het vast beter dan als hij er via via achter komt. Dan verberg je namelijk.

Oh en “samen een rondje gaan lopen” = ik wil met je zoenen
Wanneer iemand je eerst probeert te zoenen jij dan afwijst en hij je dan nog eens probeert te zoenen en jij dan weer afwijst snap ik niet waarom je dan niet gewoon zeg “joh ik heb nu meer zin om bij mijn vrienden te zijn, ik stel voor dat jij hetzelfde doet”

Ja ik wilde met dat rondje lopen gewoon even praten, want ik vond het wel echt een heel aardige jongen en dan kan het na zo’n mislukte zoenpoging nogal awkward worden, dus ik wilde eigenlijk gewoon vertellen dat ik het hem niet kwalijk nam en hem wel gewoon aardig vond. (VOND VOND VOND!!! na de 2e poging vond ik hem toch niet meer zo aardig)
Maar dat was inderdaad erg naïef van me.

Ik zou het hem inderdaad vertellen, maar wel op de manier waarop je het ons ook hebt verteld. Het was duidelijk niet jouw bedoeling en je vind het heel erg dat het gebeurd is.

Hem vertellen… die gast heeft jóu -sorry- op je bek gepakt, en jij hebt hem niet gezoend. Heb je echt terugterug gezoend of had je meer zoiets van wtf?
Dan zou ik hem gewoon de waarheid vertellen, zeker voordat het verhaal verdraaid wordt en hij het van anderen moet horen.
Als jij het hem (snel) verteld, dan is de kans groot dat hij jóu gelooft en niet de andere (misschien rondgaande) verhalen. Sterkte!

niet zeggen dat je vreemd bent gegaan, maar zeggen dat een andere jongen je onverwachts zoende, vreemdgaan is namelijk iets anders dan wat jou is over komen

Jullie hebben wel gelijk, moet het hem vertellen.
Ik zie hem denk ik donderdag pas weer maar ik vind het nu al doodeng :expressionless:

Idd, precies.

Je hebt hem al een paar keer weggeduwd en hij probeerde het steeds meer.
Doordat je een slok alcohol ophad reageerde je minder snel dan je wou. Maar je hebt hem uiteindelijk wel weggeduwd?
Zou ik gewoon zo tegen je vriend zeggen, dan kan hij toch niet boos worden op jou lijkt me. Alleen op hem dat hij het steed sweer probeerde.
En wel vertellen, aangezien iemand anders het ook al weet en als hij het eerst te horen krijgt van iemand anders ben je al helemaal ver weg.