Hej meiden,
Mijn vriend is gisteren terug gekomen uit Cherso. Hij was daar twee weken met een groep vrienden. Ze kunnen allemaal behoorlijk wat drinken, en er zitten er wel een paar bij die iedere dag ander meisje hebben. Toen hij weg ging hebben we het erover gehad en vertelde hij dat hij echt niet vreemd zou gaan. En het is ook eigenlijk niks voor hem, want zo is hij gewoon niet.
Alleen vertelde hij dus vanochtend, dat hij op een avond echt heel dronken was, en dat hij toen gezoent heeft met een ander. Hij zei dat hij de volgende dag echt een rot gevoel had en super veel spijt had. Hij zegt dat het een heel grote fout was en hij er niet met zn verstand bij was omdat hij dronken was… (Ik heb aan een vriend van hem, ook een vriend van mij, gevraagd hoe het echt zat, en deze vertelde dat hij indd heel dronken was en de volgende dagen met een rot kop rond liep en dat hij bijna heeft lopen janken, en steeds maar zei dat hij me zo miste… )
Mijn vriend zei vanochten ook dat hij het me wel wilde vertellen omdat hij van me houd en eerlijk wilde zijn, en hoopt dat ik hem kan vergeven en dat ik verder wil met hem.
Help, wat moet ik doen… Vergeven? (Ik denk namelijk wel dat hij er echt spijt van heeft…) Of kappen?
x