Vreemdgegaan, HELP!

hmm ik ben ook vreemd gegaan in mijn vorige relatie en toen heb ik het ook gewoon verteld en uiteindelijk uit gemaakt en ach, je bent nog jong! dus sowieso vertellen en als het uit gaat, tja, niks aan te doen :grinning:

Iedereen zegt wel van: Vertellen. Maar ik zou eerder aan je relatie werken, voordat je met jan en alleman gaat zoenen/rotzooien. Heeft het geen zin?, stop ermee, voordat het nog erger word, bovendien ben je nog jong.

Okee misschien is sleur wel een beetje overdreven, maar het is iniedergeval veel minder leuk als in het begin. We houden dan misschien wel van elkaar maar we doen niks speciaals meer voor elkaar, want alles is zo vanzelfsprekend. Dat bedoelde ik dus met sleur.

Anyways, ik ga het hem morgen vertellen. Tips??

Er is bij lifestyle en dan leven en liefde een stukje over hoe je je relatie leuker kan maken…
kijk daar maar…
Laat iniedergeval als je spijt hebt… (wat ik wel denk:$)
Dat je je er ook echt rot over voelt.
En probeer gewoon rustig te blijven en het uit te leggen.
Dat is denk ik het beste:$
Heel veel succes!!!
xoxo

Nou nee, daar zijn geen tips voor. Dat is door de zure appel bijten…
Maar, zou je het eigenlijk erg vinden als hij kwaad zou zijn? Je lijkt het allemaal heel licht op te nemen. Als dat het geval is zou ik er in jouw plaats een einde aan maken…

Mijn ex is 2 keer vreemd gegaan bij mij. En je moet het vertellen! Zeker weten! Als je het niet doet doe je hem zoveel pijn…

Vertellen, voor iemand anders het doet…
En als je geen zin meer in je relatie hebt, dat je al zover gaat…Zou ik het uitmaken. Want dan ga je die jongen alleen maar kwetsen.
(Nog meer dan je nu al hebt gedaan)
Ik zou het hem gewoon rustig vertellen en hem laten uitrazen. Vertel hem over de sleur die jij voelde, dat je dronken was,…
Maar vecht alleen voor je relatie als jij het de moeite waard vindt.

Als je van je vriendje ‘’ houd ‘’ dan vertel je t hem… maar goed ik zou het
uit maken want na mijn mening zoen je niet met iemand als je Echt maar dan
ook echt veel van iemand houd !

Ik hoop dat hij jou dumpt, ik vind dit echt niet kunnen. ><

dubbel

Ik heb het hem verteld, en hij was niet boos. We hebben het er daarna ook over gehad dat we meer aan onze relatie moeten werken en niet om alle kleine dingen ruzie moeten maken etc. Nja, bedankt voor de hulp (:

Veel dingen gaan niet zoals we willen dat ze gaan, en eigenlijk heb ik de laatste tijd nooit echt veel zin om naar hem toe te gaan.

Zowieso tegen je vriendje vertellen,
Het kan wel zo zijn dat je van je vriendje houd, maar weet je wel zeker dat je hem écht leuk vind? Misschien is het meer vriendschappelijk (Zoiets heb ik ook gehad, ik had het uitgemaakt, voelde me daarna wel ff kut, maar uiteindelijk was het toch een goeie keus geweest)
En wat je hier al zegt dat je geen zin hebt om naar hem toe te gaan en dat je er üperhaupt al over twijfelt lijkt me niet zo goed…

Sorry zie nu pas dat je het al hebt vertelt ;$
Hoop voor je dat het goed gaat!

mooooi :slightly_smiling_face:

Jouw verhaal komt me lichtelijk bekend voor…
Behalve van het vreemdgaan dan, dat was in mijn geval niet… maar ik stond wel open voor aandacht van andere jongens omdat mijn (inmiddels vorige) relatie ook saai werd en vanzelfsprekend. Ik heb de fout gemaakt om het (o.a uit medelijden) nog 2 jaar met die jongens aan te houden. Ook al hield ik echt van hem. Toen kwam er een andere jongen in 't spel waar het echt mee klikte. Toen werd het dus nog moeilijker. Uiteindelijk heb ik na twee maanden voor die leuke jongen gekozen, en is nu al 2,5 jaar mijn vriendje. En ik ben gelukkiger dan ooit.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het vooral belangrijk is om je hart te volgen, en niet uit bijvoorbeeld medelijden bij je vriend te blijven. Ga ook na op wat voor manier je van hem houdt… Als vriendje of gewone vriend. Enne… Inderdaad vertellen, 't is kut om het van een ander te horen…
Sterkte!

Het was toch uit?
Dan heb je niks misdaan, en ik zou het ook niet vertellen
het is niet voor niets uitgegaan

Dat ie niet boos was, dat betekent dat hij wel heel erg gek op je is…

Ik kan me voorstellen dat ALS hij ook vreemd gaat, hij zal zeggen dat jij niet boos mag worden want dat deed -ie ook niet (ofzo). Wie snapt het nog?