Vreemdgegaan, HELP!

Hee!
Ik heb een heel lief vriendje, maar er is een beetje een sleur in onze relatie gekomen. Veel dingen gaan niet zoals we willen dat ze gaan, en eigenlijk heb ik de laatste tijd nooit echt veel zin om naar hem toe te gaan. Gisteravond ging ik uit, en heb ik in een dronken bui met een andere jongen gezoend. Ik ken hem van school, we hebben dezelfde vrienden, om het nog even wat erger te maken. Hij wist toen nog niet dat ik een vriendje had, maar dat is hem even duidelijk gemaakt door een paar mensen. Hij stuurt me nu hele lieve smsjes, maar ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik hou van mn vriendje, maar ik ben het best wel zat met de saaiheid in onze relatie. Wat zou jij doen? Het vertellen aan mn vriendje? Het niet vertellen? En als ik het wel vertel, wat moet ik dan zeggen?! En hoe moet ik reageren op die andere jongen?
xx

Vertellen aan je vriendje, sowieso.

Vertellen aan je vriendje, dat ben je em eigenlijk gewoon verplicht! Verder zou ik tegen die jongen zeggen dat je bij je vriend blijft en ik zou met je vriend aan je relatie werken, als hij het niet uitmaakt iig. Als je echt van je vriendje houd, dan zou ik er alles aan doen wat je kan.

het zowiezo vertellen.
anders wordt je vriendje door de hele omgeving (die het namelijk weet) bekeken als je bent zielig en je wordt bedrogen je moest eens weten.

Het is iig duidelijk dat je zo niet verder kan met je relatie.
Je zegt zelf al dat je het een saaie relatie vind, probeer daar dan verandering in te brengen!!
Je moet het er zoiezo met je vriendje over hebben en eens een keer goed met hem praten.

Het vertellen, en ik zou het uitmaken. Je vertelt dat je het saai vind en helemaal geen zin meer hebt om naar hem toe te gaan, als je het aanhoudt kwel je dus jezelf alleen maar. Ik vind: je bent nu jong, nu kun je nog een beetje doen wat je wilt, je hebt nog genoeg tijd om serieuze relaties te hebben. En als het niet goed gaat moet je er niet te lang aan vast blijven hangen…

Het vertellen sowieso.
En verder over je relatie: het gaat zo niet goed. Als je vriendje het niet uitmaakt omdat je vreemdgegaan bent, dan zullen jullie wel goed moeten praten over wat er anders moet en vervolgens ook lol maken met elkaar. En lukt dat niet of heb je er sowieso geen vertrouwen in dat het ooit weer gezellig en niet-saai wordt, maak het dan uit. Hou jezelf niet voor de gek en hem ook niet!

ik snap echt niet dat je er zelfs aan kan denken om het niet te vertellen (niet alleen tegen jou bedoeld hoor, gewoon in het algemeen.) en als ik jou was zou ik het uitmaken. Je geeft zelf aan dat je er niet veel zin meer in hebt (saaiheid, geen zin om naar hem toe te gaan etc.).

misschien moet je wat aan die sleur doenn…?

en sowiso aan je vriendje vertellen en als je echt van em houd en hij ook van jou en het goedkomt moet je toch aan je relatie werken aan een relatie moet je altijd werken anders krijg je een sleur!

Ik ben zelf ook een paar keer vreemdgegaan… Als ik jou was zou ik het vertellen, misschien dat je er bij moet zeggen dat er een sleur in jullie relatie zit maar dat je hem echt niet kwijt wilt. (Als dat zo is tenminste.) Laat hem er dan over nadenken hoe hij verder wilt.

Succes meis.

dat dus, maar dat ligt eraan hoe erg die sleur is

Ben ook wel eens vreemdgegaan, nooit verteld… Best slecht, zou wel eerlijk zijn dus.

Dat je maar even weet dat je dronkenbui geen exuus is. :slightly_smiling_face:
Mooi dom van je.

Ik denk dat ze zelf ook wel weet dat het geen excuus is, maar aan deze reactie heeft ze echt helemaal niets…

OT: ik zou het vertellen en dan zijn reactie afwachten. En bedenk of je het heel erg zou vinden als 'ie het met je uit zou maken, of zou je het ergens wel een opluchting vinden? Want als dat het geval is dan moet je of eens met 'm gaan praten erover of het uitmaken…

Je bent 15? Hoe kan er dan al sleur in je relatie zitten? Ben je hem niet gewoon beu?

Nouja, je bent nog jong. Ik zou het hem in ieder geval vertellen en kijken hoe hij erop reageert.

Vertel het hem. Je zegt dat je je relatie saai begint te vinden, dus blijkbaar wil je het best uitmaken. Durf je dit misschien niet? Als je het hem nou verteld, maakt hij het misschien zelf wel uit, ben je er ook vanaf. Wat je met die andere jongen doet moet je dan zelf weten, want ik weet niet wat je voor hem voelt. Als je nog wel voor je vriendje gaat, moet je die andere jongen wel negeren.

Jij bent gewoon zielig.

OT: Vertellen en heel eerlijk zijn over alles: je gevoelens voor hem en die andere jongen en wat je vind van jullie relatie. Wie weet is dit een keerpunt in jullie relatie en zal het jullie dichter bij elkaar brengen, of juist niet. Jij moet duidelijk weten wat je wil. Succes!

sleur?
ben je dan al jaren samen?

Hihi, ik ben het wel eens dat een sleur een groot woord is. Ik heb al jaren een relatie, ups en downs gehad, maar OF je werkt eraan OF je laat het gaan. Het komt ook van twee kanten tenslotte.

waarom is zij nu zielig? sst!

OT: nog een keer, serieus, vreemdgaan en het niet vertellen aan je vriendje is gewoon echt het ergste wat je kan doen… té zielig en kwetsend voor hem! (al helemaaal als andere mensen ervanaf weten).
Die denkt gewoon dat jij van hem houd en hij is helemaal gek op jou, maar in het erg heb je hem keihard genaaid. Ik snap niet dat er mensen zijn die dat hebben kunnen doen o.O