Vreemdgaan

Hij kan zn ex nog niet vergeten blijkbaar. Waarschijnlijk vind ie zn vriendin wel leuk want anders is het niet zn vriendin, maar zijn ex vind ie dus ook nog leuk anders doe je dat niet… Kan ook nog dat ie zn huidige vriendin gebruikt om zn ex te vergeten ofzo…

:ok_woman:

Geloof mij, een jongen kan echt verliefd op iemand zijn maar alsnog
vreemdgaan! jongens denken niet zo snel na, is miss een rot smoes maar
het is echt zo jongens zijn veel makkelijker en gaan sneller op iemand
anders in, maar ookal zijn ze verliefd maken jongens die mega domme fouten.
wat dus echt zonde en dom is … maarja moeten ze maar beter nadenken he
daar zijn jongens gewoon nog nie zo goed in :wink: geloof me!

[b]mijn exvriend is ook 3 à 4 keer vreemdgegaan bij mij.
met verschillende meisjes,
maar ik weet niet of hij nog van mij hield omdat ik het meteeeen heb uitgemaakt toen ik het hoorde.

en die jongens zijn gewoon sukkels.[/b]

Ik denk dat zijn huidige vriendin zijn rebound is. Is het al lang gedaan tussen hem en zijn ex?

Sowieso is dit niet echt goed nieuws. Normaal als je nog maar net verliefd bent, denk je er zelfs niet aan.

Een vriendin van mij had zoiets ook. Ze had met een jongen gezoend toen ze 4 dagen ene vriendje had. Maar het was een soort van omdat ze er nog niet helemaal aan gewend was. Wat ik op zich niet snap :stuck_out_tongue:. Maar zoiets kan het dus zeker zijn ook omdat het zijn ex is.

Ik weet wel zeker dat zijn nieuwe vriendin, een soort van rebound is
Hij kan zijn ex niet vergeten
en nee dat is niet raar, maar ik snap niet hoe je zo iemand kan gebruiken…
dat vindt ik gewoonweg zielig.

Ze zijn bijna drie maanden uit elkaar. Maar ze hebben in die drie maanden ook nog een paar keer afgesproken, omdat hij het wilde proberen en kijken of zn gevoelens weer naar boven kwamen, maar dat gebeurde niet.

upje