Vreemdgaan

Haaij Girls! Ik heb even een vraagje.
Denken jullie dat een jongen verliefd kan zijn op iemand maar tegelijkertijd ook kan vreemdgaan? ik ken een jongen die een vriendin heeft (sinds twee weken) en waar hij volgens hem helemaal gek op is. Maar hij heeft laatst wel met zijn ex (waarmee hij 2,5 jaar heeft gehad) gezoend en seks gehad, terwijl hij al met zijn huidige vriendin had zegmaar. Denken jullie dat hij dan wel echt verliefd op haar is en dat het alleen maar een moment van ‘zwakte’ was of denken jullie dan dat hij niet echt verliefd is op haar (ook omdat ze pas zo kort hebben) en misschien nog iets voelt voor zijn ex?

Ik denk dat die jongen niet zo aardig is.

Hij heeft zijn ex nog niet kunnen vergeten.

Die jongen is ook een beetje raar maar volgens mij weet hij ook niet zo goed wat hij wil. Wat denken jullie dat er in hem omgaat?

ik heb bij god geen idee.
ik vind t nogal lullig, vooral omdat ze pas zo kort hebben. denk nou niet dat ie d’r werkelijk leuk vind en dat ie nog niet over z’n ex heen is.

Ik vind hem eigenlijk niet raar… waarom is het dan uit gegaan met zijn toenmalige vriendin? Blijkbaar kunnen ze elkaar niet vergeten (aangezien ze nog steeds contact met elkaar hebben). Om eerlijk te zijn, zou ik ook met mijn ex ervandoor gaan, ook al heb ik een nieuwe vriend. 2,5 jaar is echt meer waard dan 2 weken… dus ik vind het niet gek dat -ie naar zijn ex vlucht. Wat ik wel stom vindt is dat -ie hoop geeft aan dat andere meisje. Dan moet hij het maar uitmaken en teruggaan naar zijn ex (:

Ik denk dat hij een zak is en dat dat meisje het uit moet maken.
Heb zo het idee dat hij zijn ex terug wil of in elk geval niet genoeg om zijn huidige vriendinnetje geeft…dan flik je zoiets gewoon niet, ook niet als het ‘een moment van zwakte’ was.
ghehe, hier kan ik boos om worden:’)

Misschien heeft hij nu met dat meisje om zijn ex te vergeten? Als je echt gek bent op iemand lijkt mij niet dat je met andere meisje naar bed gaat.

Hij maakte het juist uit met zijn ex omdat hij helemaal niets meer voor haar voelde. Er was geen liefde meer zei hij.

Dat is het gewoon een @&^)(%

amen.

Maar hij wil juist niet terug naar zijn ex omdat hij niets meer voor haar voelt zegt hij.

Tja, misschien had ie net zin en was zij in de buurt…
Maar wat gaf hij zelf als excuus dan voor dat ie vreemd gegaan was?

a) hij wilt van twee walletjes eten.
b) hij probeert weinig risico te nemen. Als het met de een niet lukt, gaat -ie naar de ander.
c) hij is gewoon een lul

__ dit is wat ik denk…

Hij is gewoon een lul zonder respect voor beide meiden.

Haha antwoord C dus :wink:

Niet echt een goed excuus. Hij kon het niet echt tegengaan volgens hem en het was helemaal niet zjin bedoeling om het te doen, maar het gebeurde gewoon. En hij heeft er wel spijt van dat hij is vreemdgegaan, maar niet dat het met zijn ex was ofzoiets zei hij. Dat vond ik een nogal rare uitspraak maargoed.

Als je stopt met een relatie na zo een lange tijd, dan heeft dat tijd nodig om te wennen. Ik weet niet hoe snel hij een nieuwe vriendin kreeg? Het kan best zijn dat hij echt verliefd is op zijn nieuwe vriendin en niet veel meer voor zijn ex voelt, dat je toch nog in een moment perongeluk twijfelt of er echt ‘niets meer is’ met die ex. Ik zeg hij is niet klaar voor een nieuwe vriendin:P

Het is heel moeilijk als je na zo’n lange tijd uit elkaar gaat er aan te wennen op een andere manier met elkaar om te gaan. Zoenen en seks met elkaar is dan een soort van gewoonte geworden, duurt vaak even voordat je daar ‘uit’ bent. Tot die tijd is het heel raar om elkaar te zien, aangezien je diegene wel wilt zoenen etc. terwijl je niet meer samen bent. Dan kan het best zijn dat het een keer uit de hand loopt.

Maarja, dat hij dit doet terwijl hij een vriendin heeft is gewoon lullig.

't is toch ook een feit dat mannen liefde en lust beter kunnen scheiden?
Ik ken d’r wel meer die wel van hun vriendin houden, maar toch wel is zijn vreemdgegaan met iemand waarvoor ze verder niks voelen.
Hij kan wel van die nieuwe vriendin houden, maar toch nog seks bij die ander zoeken. Seks zoeken klinkt stom, maar weet ff niet hoe te formuleren.
Maarja, het blijft lelijk dattie 't doet.

Ken jij veel jongens die openlijk over hun ‘‘gevoelens’’ praten? Ik ken er niet zo heel veel.
Of hij is nog niet echt over zijn ex heen, maar probeert haar te vergeten d.m.v. dat nieuwe meisje, of hij is een zak en heeft allebei de meisjes niet echt leuk gevonden, en gaat voor het meisje waarmee hij op dit moment het meeste kan beleven, gewoon omdat hij geen zin heeft in gezeur van zijn ex…