Vreemdgaan

Ik had laatst met wat vriendinnen een discussie over vreemdgaan en ik was even benieuwd wat jullie ervan vinden!
Stel dat je bv 2 jaar een relatie hebt en je gaat vreemd (en doet meer dan zoenen), je hebt er hele erge spijt van en wilt je vriend niet kwijt. Vertel je het dan aan hem of verzwijg je het? De meeste zeiden dat ze het zouden verzwijgen, wat zou jij doen?

Is er niemand die hier een mening over heeft :anguished:?

Ik weet het niet maar mijn vriendje had laatst dan alleen met iemand gezoend en kwam het een dag later zelf aan mij vertellen, dat vond ik opzich wel beter…

maar je kan natuurlijk zeggen dat je alleen gezoend heb dan vertel je wel dat je iets fout hebt gedaan maar niet dat het echt heel erg is, snap je wat ik bedoel ? :’)

naaah, beetje vaag en nutteloos dit! :stuck_out_tongue:

verder gaan dn zoenen gaat wel te ver vind ik, maar als mijn vriend een keer met iemand zou zoenen zou ik het niet gelijk uitmaken als hij er echt spijt van heb. Mensen maken nou eenmaal fouten niet dat het goed is als je het doet maar het is ook belangrijk om mensen te vergeven. Maar zelf zou ik het wel vertellen, eerlijkheid is wel heel belangrijk

Ik zou me gigantisch schamen en kijken wat er fout is in de relatie die ik al heb. Er moet namelijk iets fout zijn als je bij een ander persoon iets zoekt wat je eigenlijk binnen je eigen relatie zou moeten vinden.
Ik denk wel dat ik het eerlijk zou vertellen, een goede basis voor een relatie is dat je elkaar vertrouwt en kunt vertrouwen. Dus een leugen hoort daar niet bij. Als het daarna uitgaat dan weet je dat het niet zo had moeten zijn tussen elkaar…

ik heb het ooit een keer gedaan ik had gezoend 1 jaar geleden met oud en nieuw met een jongen die ik niet kende, ik had gedronken enzo

en de volgende dag realiseerde ik me , oja ik heb een vriend
toen dacht ik, ik ga meteen naar hem toe vertel het hem, en als hij het me vergeeft heb ik geluk , anders pech eigen schuld,

hij vergaf het me , en we hebben nu 1 jaar en 3 maand

Vertellen, duh!
Een relatie draait om eerlijkheid.

Vertellen. Ik kan zowieso niet liegen.
ALS ik al vreemd zou gaan zou hij het allang merken want dan durf ik 'm niet eens meer aan te kijken O_O*!

Sowieso vertellen.

Dit dus.

Zoenen zou ik dan denk ik niet vertellen.
Meer dan zoenen wel.

bij mij was het andersom… maar heb het hem vergeven … waarom
gewoon van alles en nog wat! klinkt stom maar er zijn redenen waarom
ik hem nog een kans heb gegeven… en t gaat nog steeds top dus …

domme reactie mijn vorige haha sorry
wijziging:
ik zou het gewoon vertellen ja idd
voor dat hij het van een ander hoor
het is moeilijk en kut ik weet het
maar als hij echt van je houd dan vergeeft hij je het vast wel

Ik zou sowieso niet zoiets doen.

Maar ik moet zeggen, afhankelijk van de situatie zou ik mijn vriend wss wel vergeten als hij het zou doen. Ik weet dat hij het niet zomaar doet, maargoed ik ga hem dat natuurlijk niet vertellen v_v

uhm. je gaat gewoon sowieso niet vreemd?
Dat is het meest egoïstische en achterbakse wat je kunt doen… en er dan over liegen maakt dat nog 10x erger…

Stel nou dat je gevoelens krijgt voor een andere jongen, dump dan je huidige vriend voor je met die ander gaat zoenen… was het niet meant to be, was je in elk geval vrijgezel, en is je vriend/ex misschien nog in staat het je te vergeven als je weer met hem wilt zijn…

vreemdgaan is voor mij een no-go. 1x doen en je hoepelt eruit :stuck_out_tongue:
ik zou het zelf ook echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen :S

Ik vind vreemdgaan echt niet kunnen, als je je niet kan binden aan 1 iemand neem dan geen relatie. Oke, het kan zo zijn dat je gevoelens krijgt voor een ander meisje of jongen, maar ga het dan niet stiekem achter je partners rug doen.

ik denk dat k het het liefst verzwijg omdat k zeker weet dat het dan uit gaan. al hoewel ik toen mn ex toen hij dat deed een kans heb gegeven, en we nog langsamen waren.

maar ik kan niet liegen, dus zou het eerlijk zeggen :slightly_smiling_face:.
maarja in een relatie moet je elkaar gewoon kunnen vertrouwen, dus vreemdgaan… beter niet doen!

Mijn vriendin heeft met oud en nieuw (toen ze totaal bezopen was) ook met een andere jongen gezoend terwijl ze een vriend heeft.

Ze heeft het hem gewoon eerlijk verteld, omdat ze écht van haar vriend houdt en dat met die andere jongen niets te maken had. Natuurlijk vond haar vriend het niet leuk, maar ze hebben het uitgepraat en nu is alles toch weer goed.

Eerlijkheid duurt het langst.

Ik zou het vertellen.

Omdat mijn vriend ook is vreemd gegaan, en ik er dus pas veel later achter ben gekomen (en hij het na de eerste keer dus wel vaker heeft gedaan)

Als hij me het na de eerste keer direct verteld had, had ik zoveel minder pijn gehad dan nu.