vreemdgaan ..

hij komt er waarschijnlijk toch wel achter.
dus beter dat ie het van jou hoort dan van iemand anders

Eerlijk vertellen, zeg dat jullie al wat op hadden en melig waren, en je vriendin toen met dat idee kwam. Je dacht op het moment niet echt na en deed het, en nu heb je spijt.

eerlijkheid duurt het langst dus ik zou het vertellen

Geen beter advies dan de 3 hierboven.

Met z’n 3en?! Gatverdamme :’)
Maarja, zoals al gezegt werd: Eerlijk zijn!

Eerlijk opbiechten

xx

dan is het toch juist nog erger? of ben ik nou scheel xD

Idd, het valt nog altijd onder vreemdgaan. Ik ga toch ook niet zoenen met m’n beste vriendin en een goeie vriend van mij?, mijn vriend zou daar écht niet blij mee zijn.

Opbiechten aan je vriend. Leg uit hoe de avond in elkaar zat, ook dat je aangeschoten was, en dat dat dus gebeurd is. Maar de drank moet je zeker niet als excuus gebruiken!

Enne, je kunt het ook zien: had je het ook niet liever gewild dat je vriend het aan jou zou opbiechten als hij zoiets zou doen?

Btw: als je, zoals je profiel zegt, 13 bent, vind ik persoonlijk dat je wel heel vroeg erbij bent met dit soort praktijken. Om dan al door drank je vriendje te bedriegen. Way to go!

Wat heeft iedereen tegenwoordig met met z’n drieën zoenen?
Vertellen. Of anders komt hij er later wel achter.

Gewoon eerlijk zijn.

Upje!

Idd, niet alleen met “dat soort praktijken”, maar sinds wanneer mag je alcohol drinken als je dertien bent?

idd dat vind ik best wel erg eigenlijk als je 13 bent en dan al met zijn 3-en zoenen =o en dan ook nog is alchol drinken
mamma miaa serieus oke ik dnek nu echt allemaal verkeerde dingen over je maargoed… ik vind dat je het gewoon aan hem moet vertellen en ik vind het raar dat als je met zijn 3en loopt te zoenen niet onder vreemdgaan vind vallen want ik vind dat zelfs nog erger dna dat je met iemand anders zoent maargoed…
vertel het hem want als hij er zelf achter komt dan denk ik dat hij niet echt blij is sowieso niet maarja

:slightly_smiling_face: