Vreemdgaan?

Ik heb nu precies 3 weken met mijn vriendje. Hij is super lief voor me en heeft twee super mooie kadootjes aan me gegeven voor valentijn. Ik merk echt aan hem dat ie van me houd.

Maar nu had ik dinsdagavond gehoord dat toen hij met twee meiden ging ‘‘chillen’’ een film ging kijken en hij met hun in zijn armen lag. Ik vond dat te ver gaan en was boos op hem geworden. (Ik hoorde het trouwens niet van hemzelf maar van mijn beste vriend. Als hij het dus niet had vertelt was ik er nieteens achter gekomen) Toen mijn vriendje te horen kreeg dat ik daarom boos was hebben we gepraat. Hij zei/deed alsof hij bijna moest huilen maar dat kan natuurlijk expres gedaan zijn om zielig te doen. Hij zei dat hij er echt spijt van had en dat hun de gene waren die tegen hem aan gingen liggen en hij geen arm om ze heeft geslagen. Mijn beste vriend en ik geloofden daar niks van. Maar ik zag dat hij spijt had en vroeg aan hem dat hij wilde beloven dat hij zoiets nooit meer zou doen.

Na de ruzie deed hij echt overdreven lief voor me. En zei dat hij echt dacht dat het over was. Alleen ik zit er nu een beetje mee want er zijn nog meer mensen die hem leuk vinden, en hij gaat er dus gewoon vrolijk op in. Ik heb ook duidelijk gezegt dat als hij nog meer andere meisjes zo leuk vind hij het even tegen me moet komen zeggen want dan kan ik het gewoon uitmaken. Veel makkelijker toch?

Ik heb nu gewoon moeite met hem te vertrouwen. Mijn beste vriend heeft me ook gewaarschuwd. Al meerdere keren zelfs.

Het is gewoon zo raar. Hij laat zien dat ie super veel van me houd, maar als er dan zoiets gebeurd zegt hij: ‘‘Waarom zou ik het riskeren met twee meisjes in bed te liggen in mijn armen en dan ruzie krijgen met jou. Jij bent veel knapper en leuker.’’

Maar hij doet het toch weetje…

Wat vinden jullie? Heb ik hem te snel vergeven?

Alvast bedankt!

Hoe oud ben je?

Wat ik denk bij het lezen van je berichtje: 3 weken verkering? En dan al van elkaar houden? Ik weet dat het bij iedereen anders gaat maar vind dit wel heel snel.

En wat heeft je beste vriend hiermee te maken? Je zegt steeds “mijn beste vriend en ik vertrouwen hem niet” etc. maar hij heeft toch geen relatie met je vriend? Natuurlijk geeft ie om je en wilt hij dat je een leuke relatie hebt, maar hierdoor ga ik alleen maar aannemen dat hij jaloers is ofzo.

Je moet toch echt even goed met je vriend praten, maar je kunt hem niet verbieden om met bepaalde meiden om te gaan. Als je merkt dat je daar moeite mee hebt, moet je je afvragen wat je in deze relatie doet.

Ten eerste vind ik dat je beste vriend hier niks mee te maken heeft. Het is jouw relatie. Dat hij dingen vindt oké maar ik heb nu het idee dat hij zich echt bemoeit met jullie en dat gaat mij iets te ver.

Ik denk dat je goed moet praten met je vriendje en samen afspraken maken over het zien van andere meiden. Je kan hem niet verbieden om andere meiden te zien, maar er kunnen vast compromissen gesloten worden.

Is het diezelfde beste vriend als in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/wat-wil-hij-330940.0.html en deze: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/verliefd-op-beste-vriend-329238.0.html?

je moet inderdaad met je vriend praten, met andere meisjes omgaan moet geen probleem zijn zolang hij maar niet meisjes de soort aandacht geeft die hij alleen aan jou hoort te geven.
Je kan hem het voordeel van de twijfel geven, de enige die echt weten wat er is gebeurd zijn die meisjes en je vriend, meer mensen niet.

Jaa dat is dezelfde

Zolang hij zich nu gewoon gedraagt zoals hij beloofd heeft is er geen probleem en zou je je niet zorgen moeten maken, maar zodra hij weer zo doet zou ik hem echt laten gaan als ik jou was. Je kan hem ook nog waarschuwen maar je moet je bedenken of je zo’n onzekere relatie echt wil. :slightly_smiling_face: