Vreemdgaan

Wat zouden jullie doen als je vriendje het gewend is om op vakantie met meisjes te zoenen. 2 jaar geleden heeft hij dit ook gedaan terwijl hij een vriendin had, en vorig jaar was hij single en zocht hij daar ook gewoon meisjes op. ik vind dit best raar gedrag… ik heb nu iets met hem en ik ben er zo bang voor, dat ie dat nu weer gaat doen
aan de ene kant vertrouw ik hem natuurlijk wel, maar dit idee blijft toch spoken… :frowning_face:

Ja, dat is moeilijk… Is hij nu op vakantie? Want anders zou je eventueel naar hem toe kunnen gaan en het met hem bespreken.

hij is nu op vakantie ja, nog 13 dagen…
ik heb t hier wel met hem over gehad, en zegt wel dat ie dat dit jaar echt niet gaat doen
maar toch…

Oké, maar als hij heeft gezegd dat hij het dit jaar echt niet gaat doen, is het aan jou om hem op zijn woord te geloven, meer kan je niet doen denk ik. Als hij oprecht van je houdt dan zorgt hij dat hij niet nog een keer de fout in gaat.

klopt, ik weet ook niet waarom ik dit post. maar ik zit er zo mee…
die andere vriendin had hij ook al 2 jaar, mij pas 1,5 maand. hij was haar beu zei die… maar dat is gewoon niet goed te praten…

Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt! Jammer dat er nu niet zoveel mensen reageren op je topic, want ik weet ook niet echt wat je verders kunt doen…

Denk er gewoon niet aan. Het is moeilijk dat weet ik, maar je gaat dan echt kapot van de zorgen en hoogstwaarschijnlijk is dat nergens voor nodig.

Dankjewel :slightly_smiling_face:
nee ik snap dat je ook niks weet…

Ja dat is idd moeilijk, ik probeer t naturlijk wel… ik weet ook dat dat t beste is

Zoek wat afleiding.

En als hij wel vreemd gaat weet je meteen dat hij jou niet waard is.
Je leert er ook van (dat mag dan heel stom klinken maar als je ouder bent snap je het wel)
What doesn’t kill you, makes you stronger.

Ja ik ben 16 helemaal achterlijk ben ik niet xD
het is meer een kwestie van… eigenlijk wéet je dat ie t niet doet, maar je hersenen kunnen het je zooo moeilijk maken

Hee. Ik heb een beetje hetzelfde probleem maar dan nog een tikkeltje erger. Mijn vriend gaat 2 weken samen leven in een huis met zijn ex in zijn nieuwe studentenstad. Natuurlijk vertrouw ik hem volkomen, we zijn inmiddels al anderhalf jaar samen. Maar toch spookt het door je hoofd…
Eigenlijk weet ik het wel zeker dat hij het niet doet, maar toch… Ik heb het er heel vaak met hem over en dat helpt wel :slightly_smiling_face:
Dus, ik zou als hij terug komt vragen of hij met een ander heeft gezoend. En meestal kan je wel aan zijn blik zien of hij dat heeft gedaan of niet. En het er gewoon over hebben.

Succes!

^weet die ex van hem ook jij met hem hebt?

foutfoutfout van mij xD

Ja, dat weet ze.

Ja ik wil niet zo jaloers overkomen weet je wel, als ik dat ga vragen heeft hij volgens mij echt zoiets van ‘Vertrouw je me niet ofzo’ … maar ik ga t hem wel gewoon vragen… anders zal ik geen rust vinden :stuck_out_tongue:

en hoe weet jij dat xD

oh ik ben helemaal verkeerd bezig sorry ik snap m al :stuck_out_tongue:

Anders zeg je het heel droog: ‘hey hoeveel chicks heb je dit keer afgewerkt?’
En dan zeg je snel er achteraan: grapje.
Maar ja niet iedereen kan dat waarderen…

Ja zoiets was ik inderdaad al van plan! (wat triest om 2 weken van tevoren te bedenken wat je gaat zeggen tegen je vriend… ) maar hij komt daar wel overheen als ik dat zeg, en dan zie je vaak al genoeg aan de gezichtsuitdrukking