vreemdgaan?

Hallooo:D
ik ben al een tijdje met een jongen bezig, we hebben gekust, en hij heeft mij al gevingerd. maar nu is hij op vakantie in renesse, en vertelde mij vandaag dat hij gister avond met een ander meisje heeft gekust. Ik baal hier echt heel erg van, ik vind m namelijk erg leuk. Maar nu weet ik niet echt wat ik moet doen? Hij zegt dat ie er heel veel spijt van heeft, maar dat is moeilijk te geloven over sms en msn…
Moet ik er mee kappen?(wat ik liever niet heb) of moet ik hem t vergeven?
Kusjes!

Ik zou afwachten tot hij terug is van vakantie en het er dan eens even goed met hem over hebben. Want nu is het idd moeilijk over sms en msn. En nu gewoon ook even het van zijn kant laten komen.

Lijkt op die verhaal van die 12-jarige xD
Hoe dan ook, je moet ermee kappen. Als hij het met jouw zou willen proberen, zou hij niet met een ander kussen!

nee joh niemand kan die lachwekkendheid evenaren :stuck_out_tongue:

Doe wat je gevoel zegt,
als je gevoel zegt , dat je hem nog steeds zo leuk vind,
geef hem dan nog een kans.
Iedereen verdient een tweede kans.

bedankt voor de reacties!
kusjs

Het zegt wel wat dat hij het meteen toegeeft… Je hebt immers nog niks met elkaar… Dus ik zou afwachten totdat hij terug komt en er even goed over praten. Straks krijg je spijt van je beslissing als het via sms/msn gaat…

ik zou er inderdaad ook eerst met hem over praten.
ik was voordat ik met mijn vriend had ook stapel verliefd op een jongen, en die jongen vond mij ook heel leuk enz. maar dat liet ie niet echt merken, waardoor ik dacht dat hij mij niks vond. en toen heb ik ook met andere jongens gezoent. En toen was hij boos op mij, maar omdat we niks hadden had ik zoiets bij mezelf, waar maak je je druk om… misschien denkt je ‘crush’ ook wel zo.

Nouja ik ben dit eigenlijk nog vergeten te zeggen:
voordat ik met mijn vriend kreeg, toen hadden we al wel gezegd dat we elkaar leuk vonden en dat we wel een xtje zouden afspreken (we hadden toen nog niet eens gezoend, niks!) maar toen had hij ook met een ander meisje gezoend. Had hij me midden in de nacht (ik lag al te slapen) op gebeld omdat hij echt spijt had. Toen hadden we er gewoon over gepraat en uiteindelijk is hij nu al bijna 8 maanden mijn vriend;)

je laten vingeren terwijl je nog niets heb :S:S?:face_with_raised_eyebrow:

Hij is wel in Renesse he…
& het is een jongen in de pubertijd zonder vaste relatie. Ik vind niet dat je dan boos mag zijn. Hij vertelt het je wel. & dat is goed, dus even wachten tot ie terug is…