vreemdgaan?

Hoi,
ik heb nu een maandje iets met iemand, maar we hadden een maand of 4 geleden ook al iets met elkaar, maar in die tijd heb ik met iemand anders gezoend en had ik het uitgemaakt, met hem is het verder niets geworden. Nu ik weer wat met hem heb, wilt hij verdergaan dan alleen zoenen en ik niet, maar toch gaat hij steeds naar mijn borsten enz. Hij weet dat ik dit niet fijn vind, maar nu komt het volgende: ik heb weer gezoend met die ene jongen van eerst. Is zoenen vreemdgaan, en zo ja hoe moet ik het hem vertellen?

oh, en is het niet héél lullig van me dat ik me wel overgeef aan anderen maar met hem niks doe?

Lol…
Ja zoenen is vreemdgaan.
Hoe zou jij het vinden als jouw vriendje iemand anders zoende?

En nu gewoon je metaforische ballen van de grond rapen en het zeggen. Gewoon straight up tegen hem zeggen van goh er is iets gebeurt.

Ja, zoenen is vreemdgaan! Waarom begin je iets met een jongen terwijl je er absoluut niet trouw aan bent? Deze jongen verdient beter dan iemand die hem bedriegt. Wees volwassen genoeg en vertel het hem. Denk zelf ook na of je echt een relatie met hem wilt; zo niet of twijfel je, vertel dat erbij en breek jullie ‘ding’ af. Wil je wel een relatie met hem, maak dan de afspraak met hem én met jezelf dat je niet meer vreemdgaat en houd je er ook aan!

De een ziet zoenen als veeemdgaan de ander pas weer zodra je seks hebt. Maargoed in je huidige relatie zit het iig niet goed. Jou vriend respecteert je niet. Nee is nee. En zeg dat sowieso ook duidelijk tegen hem, je moet niks tegen je zin in doen. En aangezien je nu ook nog met een ander hebt staan zoenen zou ik zeggen maak het uit. Je geeft blijkbaar niet genoeg om je vriend en in mijn ogen respecteert jou vriend ook jou grens niet. Wil je het niet uitmaken zeg dan alsnog tegen je vriend dat je bent vreemdgegaan. Je kan het hem beter zelf vertellen dan dat die het van een ander hoort.

Ik vind zoenen vreemdgaan ja. Ik zou het gewoon vertellen en ook zeggen dat je niet verder wilt gaan.

zoenen is vreemdgaan ja… duh?

Volgens mij neem je je relatie niet echt serieus als dit al 2x voorkomt.

Wees eerlijk tegen hem…

Ja, ik vind zoenen vreemdgaan.
Maar het zit sowieso niet helemaal goed in jullie relatie. Als jij iets niet wilt, hoeft hij dat niet bij jou te doen.
Wees eerlijk tegen hem!

Als je tijdens een relatie al twee keer met een andere jongen hebt gezoend (en ja dat is vreemd gaan) geef je blijkbaar niet genoeg om die jongen, was je écht verliefd geweest dan had je dat nooit gekund. Vreemd gaan is erg, maar liegen is nog veel erger, dus ga naar je vriend toe en vertel wat er is gebeurd, vertel hem dan ook meteen dat je het niet leuk vindt dat hij doorgaat wanneer jij duidelijk aan hebt gegeven niet verder te willen gaan. Een goede relatie berust op het feit dat je met elkaar kan praten, probeer samen eruit te komen of jullie verder gaan of het uitmaken. Maar als jullie besluiten verder te gaan, zoen dan nooit meer met een andere jongen!!!

Hoe dom kan je zijn…

zoenen is inderdaad vreemdgaan…
wees eerlijk tegen hem en vertel hem gewoon wat er is gebeurd.

Je bent officieel gezien niet vreemdgegaan want je had geen relatie.

Jij leert niet echt van je fouten geloof ik? 2x zoenen tijdens een relatie en dan ook nog met dezelfde jongen. Ik denk dat je het beter uit kunt maken met je huidige vriend en nog even wachten met een relatie aangaan. Ik heb niet het idee dat je klaar bent voor een serieuze relatie.

Beide keren had ze gewoon een relatie, zoals ik het lees.
De eerste keer had ze vier maanden wat met die jongen, maar heeft ze het uitgemaakt omdat ze vreemdging. Nu heeft ze alweer een maand met diezelfde jongen, maar is ze weer vreemdgegaan.

En ja, natuurlijk is zoenen vreemdgaan. Stel geen domme vragen.