vreemdgaan

problem…
ik ben erachter gekomen dat mijn moeder vreemdgaat… ik heb haar facebook berichten stiekem gelezen en weet het zeker… ik zit er erg mee, wat moet ik doen !!?

:thinking:

Waarom lees je je moeders facebook berichten?
zoiets heet privacy…

omdat ze super verdacht deed de laatste tijd, en ik wilde het zeker weten

moet ik het tegen mijn moeder zeggen of eerst tegen mijn vader…?

Ik zou eerst je moeder confronteren. Maar wat een lastige situatie, en ik begrijp best wel als je moeder best wel verdacht doet dat je dan even kijkt.

Niks tegen je vader zeggen, dat is niet aan jou om te doen.

ik zou er eerst met je moeder over praten.

Ik zou met je moeder gaan praten, maar het is niet aan jou om het je vader te vertellen.

als ik vertel dat ik het weet, maak ik misschien wel de relatie van mijn ouders kapot… maar ik wil natuurlijk wel dat het stopt… lastige situatie :frowning_face:

Wat een vervelende situatie! Als je het echt zeker weet met je moeder gaan praten. Jij hoeft het echt niet tegen je vader te zeggen dat is de taak van je moeder om te doen. Succes!

ahw moeilijk !

Ik weet niet hoe jullie op internet en fb zitten enzo maar misschien kan je ook wel een smoesje verzinnen van dat je zelf op facebook wou maar facebook nog ingelogd stond op haar account en toen kwam er een melding van een bericht, van die man dus ofzo …

Ik weet dat het niet goed is om te liegen … maar ik zou zelf niet zomaar kunnen zeggen van eh ja mam, ik vind dat je je raar gedraagt de laatste tijd was is er ? ga je vreemd ? ofzoiets. Ik zou zoiets denk ik helemaal niet kunnen vertellen …

Je moet het niet aan je vader vertellen want dat hoort je moeder te doen

heeel veel sterkte !

wow wat typ ik lelijk ineens $

Ik zou het ook gedaan hebben.
Met je moeder het er over hebben en dat je vader het moet weten en dat als zei het niet verteld dat jij het doet. Ja heel hard, maar ik vind het echt niet kunnen.

Confronteer je moeder hiermee, op een gegeven moment lekt dit toch uit

Ten eerste: Lekker je mam’s berichten lezen… Vet cool van je!
Hoe zou jij t vinden als ze dat bij jou deed? Exactly, klote.

Ten tweede: Nu je hebt lopen neuzen heb je een rot situatie voor jezelf veroorzaakt. Haar confronteren en daarmee bekend maken dat je loopt te neuzen OF het geheim houden en je er naar bij voelen + geheim houden dat je hebt lopen neuzen. Zware keus meid, zware keus.

Ik zeg niet dat haar moeder niet fout zit, maar door iemands shit gaan neuzen is ook niet goed. Ze moet nu dus kiezen tussen 2 ‘kwaden’ :wink:

Als jij je moeder verdacht ziet doen enzo, dan zal ik precies het zelfde hebben gedaan. Ik bedoel veel moeders doen het ook als hun kind verdacht doen in hun berichten kijken. Wat TS heeft gedaan is wel fout ja, maar wat haar moeder doet is nog fouter

Ik vind je reactie wel wat overdreven :’)
Het is fout ja, maar wel logisch dat ze het heeft gedaan.

@TS: Ik zou het er eerst met je moeder over hebben. En zij is degene die het uiteindelijk ook aan je vader zal moeten vertellen. Succes/sterkte :sob::muscle:

Ik vind de reactie van @Awolnation ook wat overdreven. De TS heeft het nou eenmaal gelezen en het is inderdaad niet goed maar ze kan het nu niet meer terug draaien. Daarnaast is haar moeder gewoon fout bezig. Ik vind ook dat je je moeder ermee moet confronteren. Succes en sterkte!

ja hallo jongens je mag je ma’s berichten niet lezen whatever dat ze pa’s hart breekt!!! :’) ik zou hetzelfde hebben gedaan

sorry

jeetje wat een kutsituatie voor jou, confronteer je moeder ermee