vreemdgaan

Hoi girlzzzzz,
Ik zit al een tijdje met een probleempje: ik heb het gevoel dat mijn vriendje vreemd gaat.
Maar ik weet het niet zeker en ik ben bang dat als ik het hem vraag dat hij boos wordt omdat ik hem niet vertrouw. Ik las laatst een sms’je naar een meisje waarin stond: ‘‘dag schat’’.
Wat moet ik nu doen ??

hoe weet ik dat dan zeker ?

Je vriend vertrouwen of het vragen. Niet achter zijn rug om zijn sms’jes gaan lezen om er achter te komen.

oke als het uitgaat ga ik huilen

):

Goed om te weten!

wat een lastige situatie , ik zou het hem toch vragen. ook al was het niet de bedoeling dat je het smsje las, je hebt het gelezen… misschien was het inderdaad zijn zus, nicht of misschien betekende het niks voor hem?
dan kun je vertellen dat je het liever niet hebt dat hij dat naar andere meisjes stuurt omdat dat jou jaloers/onzeker maakt.

Uh…

zeker niet zijn berichtjes gaan lezen! je kunt kiezen ofwel vertrouw je hem ofwel vraag je het hem…

Girlzzzzzzzz…

iemand anders schat noemen staat natuurlijk meteen gelijk aan vreemdgaan.

Mijn vriend noemt andere meiden ook wel eens schat. Hoeft helemaal niks te betekenen. Heb je verder geen aanwijzingen dat hij zou vreemdgaan? Als je het je echt afvraagt, dan zou je het op de een of andere manier moeten vragen en er anders op vertrouwen dat hij niet vreemd zou gaan.

Praat met hem als het je dwarszit. Maar niet steeds in zijn telefoon kijken.

Dit. Mijn vriend noemt andere meisjes ook wel eens schat en aan het begin vond ik dat ook raar. Maar ik heb hem er gewoon naar gevraagd en hij zei ook gewoon dat het niks betekende. Vraag het je vriend dus gewoon, dat is beter dan je druk maken om (waarschijnlijk) niks.

wait, ben jij ninemma van youtube? :astonished:

Ik zou het gewoon met hem bespreken wie weet is het gewoon een nicht of een goeie vriendin.
En dat zal voor jou ook ff luchten, dat je het teminste heb gevraagd.