Ik heb jullie meningen nodig! Vinden jullie virtuele lovetalk/sextalk ook vreemdgaan als de persoon in kwestie al een relatie heeft met iemand?
Nou ja niet per se vreemdgaan, maar ik vind het gewoon respectloos ten opzichte van je partner. Als mijn vriend dat zou doen, dan kon hij net zo hard ophoepelen dan als hij wel daadwerkelijk vreemd zou gaan. Dus eigenlijk vind ik het dus wel vreemd gaan…?
Nou vreemdgaan vind ik het niet echt maar wel een beetje raar. Als het goed is krijgt de gene in de relatie genoeg aandacht en hoeft hij dat niet via het internet te zoeken… Als je snapt wat ik bedoel.
Ik vind het op hetzelfde neerkomen.
Het is niet echt vreemd gaan, maar wel zwaar respectloos tegenover degene met wie je een relatie hebt.
Ja.
Mijn vriend deed het namelijk ook. Dat stak zo erg, en het vertrouwen terug winnen was/is moeilijk. Dus ja ik vind dat het onder vreemdgaan valt.
Ja, ik vind dat wel. Als mijn vriend dat zou doen zou ik een gebroken hart hebben. Ik vind het geen probleem als hij met meisjes praat (ook niet via msn ofzo), maar geen lovetalk/sextalk met een ander meisje.
Als je echt van iemand houdt zou je aan diegene genoeg kunnen hebben!
Ja.
Ik vind inderdaad dat dat wel vreemdgaan is. Moet er niet aan denken dat mijn vriend dat doet met wie dan ook…
Ja, dat vind ik ook vreemdgaan. Dit is ook de uiteindelijke reden waarom mijn ouders uiteindelijk uit elkaar gingen, dus mijn visie is ook al bevooroordeeld.
Gatver. Ja natuurlijk.
Ja, ik vind dat vreemdgaan.
Misschien niet lichamelijk maar wel geestelijk