vreemdgaan

Ik ben wel eens vreemdgegaan, meerdere keren helaas. Maar dat was steeds op het moment dat ik de verkering/relatie niet meer leuk vond en het beter eerst had kunnen uitmaken. Ik heb nu wel geleerd om het in een relatie ook echt bij één jongen te houden en pas weer naar anderen te kijken als het ook echt uit is.

Heb er gelukkig nog nooit mee te maken gehad, van beide kanten niet.

Als je echt van je vriend/vriendin houdt,
doe je dat niet… Dus heb ik het ook nooit gedaan.
En heb het zelf meegemaakt dat mijn (nu ex vriend) vreemdging.

Ja, maar ik ging toen met een jongen die me al een halve week negeerde, zonder reden. Maar alsnog doe ik het niet meer. En ik hoorde trouwens later dat hij ook was vreemdgegaan… :bored:

Trouwens ik deed dat niet als terug pakken omdat hij me negeerde hoor. Een jongen die ik super super lang leuk heb gevonden kwam ineens naar mn stage en toen ging t van het een naar het ander. ofzo.

Dafuq did I just read?

I just read it to. Ongelofelijk ja! :hammer:

Nee, dat doe je gewoon niet naar mijn mening.

Ja, en ik heb er heel erg spijt van. Vooral omdat ik nu heel goed bevriend nog ben met die jongen… Ik ken hem nu al 6 jaar en we zijn echt hele goede vrienden. 3 jaar geleden waren we een relatie begonnen, maar ik miste iets… We leken meer vrienden dan echt een stel. Nja, toen ben ik vreemdgegaan en heb het de volgende dag meteen uitgemaakt. Ik durfde niet eerlijk te zijn, omdat ik niet wilde dat onze vriendschap over was. Hij zegt nu regelmatig dat hij veel van me houdt, dat hij nooit spijt heeft gehad van onze relatie en dat hij zich bij mij het beste voelde van al z’n exen, omdat hij mij blind vertrouwde. Daarna ben ik ook nooit meer vreemdgegaan en ik zou dat bij m’n huidige vriend ook echt niet kunnen, omdat ik dit als iets heel serieus zie en echt een toekomst met hem op wil bouwen.

vreemd gaan vind ik op zich niet zo heel erg als je erna spijt hebt en het eerlijk verteld…

Sorry ging wat mis het hoord eigelijk bij elkaar… :flushed:

Beetje rare uitspraak. De schade is dan al gedaan toch? Je kunt wel mooi zeggen dat het je spijt en alles, maar je vriend/vriendin zal zeker wel gekwetst zijn en misschien wel vertrouwensproblemen oid krijgen.

Slotje, dit topic bestaat al: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/ben-je-wel-eens-vreemd-gegaan-263960.0.html