vreemdgaan

heey,
zijn jullie wel eens vreemdgegaan zojaa met wie???

p.s. ben gewoon nieuwschierig

Nee nooit! Zou ik ook niet doen.

Misschien kan je eens in dit topic kijken: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/ben-je-wel-eens-vreemd-gegaan-263960.0.html

Nee, echt niet. Ik zou dat dus nooit doen he. Als je echt van 'm houdt dan blijf je ook trouw aan hem.

Veel over nagedacht maar uiteindelijk niet gedaan… Achteraf heb ik er spijt van want mijn ex ging toen ook vreemd…

Nee. Heb wel met een andere jongen gezoend toen ik een beetje aan het flowen was met een jongen, maar hij was degene die geen relatie wilde dus dat is dan geen vreemdgaan? Denk ik…

nee, nooit gedaan en nooit van plan te gaan doen.

Nooit.
Eén van mijn exen is toen vreemdgegaan, zou zoiets niemand kunnen aan doen, aangezien ik weet hoe het voelt.

Nee zou ik nooit doen.

En als hij dat doet en ik kom erachter (al is het 20 jaar later) dan kan hij alsnog ophoepelen.

Daar ben ik heel makkelijk in, maar komt denk ik vooral omdat ik daaraan mijn vader ben kwijt geraakt.

Zou het nooit doen, als je niet monogaam kan zijn moet je maar niet aan een relatie beginnen.

Nee nooit. Dat is gewoon respectloos, er zijn gewoon geen goeie ‘excuses’ voor.

Ja, ik ben drie keer vreemd gegaan in mijn vorige relatie, 1 keer met een goede vriend, een keer met een jongen die de zelfde naam had en 1 keer met een meisje.

ik had alle drie de keren aan mijn vriend vertelt, het is uit gegaan toen mijn ouders hem betrapte met een ander meisje en hij mij niks had vertelt (hij had al een half jaar een RELATIE met haar)

vreemd gaan vind ik op Zich niet zo heel erg als je erna spijt van hebt en het eerlijk vertelt…

Sorry hoor, maar jij vind het dus erger dat jouw vriend één keer is vreemdgegaan en daar uit een relatie is begonnen met diegene… Terwijl je zelf maar liefst drie keer bent vreemdgegaan?! :’)

Ik vind dat echt fucked up. Maar OT: Nee, ik ben nog nooit vreemdgegaan.

Half. Het was allemaal heel onduidelijk.

Jajoh een keer of 6!!!