vreemdgaan

mijn vriendje is vreemd gegaan, het doet me zo zeer maar ik kan hem niet loslaten ik wil hem echt niet kwijt, het vertrouwens is wel echt weg. hij heeft dit ook al vaker gedaan, wat moet ik nou :frowning_face:

Hij is meerdere keren vreemd gegaan?
Hij heeft geen respect voor je en doet je keer op keer pijn.
Denk dat het niet verstandig is om verder te gaan met je relatie ook al is dat moeilijk, want hoe meer jij van hem gaat houden hoe harden de klap elke keer pijn doet.
En zou hij percies t zelfde voor jou voelen dan zou hij niet vreemd zijn gegaan
sterkte

Is het de eerste keer dat hij vreemd ging, hoe ver is hij gegaan, is het al uit en vind je zelf dat hij een tweede kans verdiend ?
sorry voor al de vragen

bij mij heeft hij het nog niet gedaan maar wel bij andere,
hij snapt het zelf ook niet waarom die het doet,
het is niet uit,
hij heeft alleen gezoend wat ik weet

misschien moet je hem nog een kans geven. Maar EENTJE, en als hij die verprutst is het gedaan.

Waarom neem je in godsnaam met iemand waarvan je al weet dat hij bij andere is vreemdgegaan?
Dat is voor mij een absolute afknapper.

Ik had het uitgemaakt.

Ik denk dat ik dat ook doe ik ga het proberen maar als ik een twijfel heb of iets dan kan ik het gewoon niet en dan moet ik hem maar laten gaan :wink:

Ik zou hem een tijdje in stress laten eigenlijk… voor jou ook naar waarschijnlijk, maar dan is het wel makkelijker peilen of hij er écht spijt van heeft. Want als dat zo is kun je hem zoals hierboven al gezegd is nog ÉÉN kans geven.

Ik snap dat het moeilijk is om hem te laten gaan want ja je bent vast en zeker helemaal gek op hem. maar je moet ook eens goed nadenken wat beter voor je is. als hij steeds met anderen gaat is dat niet echt een goed teken…

Ja ik ook. Zo’n jongen kan je toch niet vertrouwen?