vreemdgaan. wat nu?!?

Hey,
Mijn vriend is een half jaar geleden een paar keer naar bed gegaan met een meisje van zijn werk (hij werkt in het weekend als barman en zij is barvrouw daar).
Ik heb zo mijn redenen gehad om hem nog een kans te geven. Het gaat nu alweer een half jaar goed.
Maar nu komt het: hij heeft as zondag een kerstborrel op zijn werk, waar dat meisje dus ook bij aanwezig zal zijn…
Ik baal hier van, omdat ik met alcohol etc en ze is een heel mooi meisje, hem toch nog niet helemaal durf te vertrouwen…
Kan ik hem nu verbieden om naar die borrel te gaan?? Of moet ik hier gewoon mee leven aangezien ik hem nog een kans heb gegeven??
Wat is jullie mening…?

Ik zou hem laten gaan.
Als hij dan toch met haar gaat dan weet je tenminste waar je aan toe bent ookal is het niet leuk natuurlijk.

Ik had het allang uit gemaakt, wat makkelijker gezegt is dan gedaan. Maar jij hebt hem vergeven, jij hebt die keuze gemaakt dan vind ik niet dat je hem het kan verbieden. Maar als hij het nog een keer doet dan zou ik het zeker uitmaken, dan is hij je niet waard!

Gewoon niet laten gaan. Je hebt hem al zoveel kansen gegeven, en hij weet hoe zwaar jij het hebt gehad. Ik vind dat het terecht is dat hij moet boeten voor zijn daden. Hij moet blij zijn dat het niet uit is gegaan.

Mee eens.

thanks voor jullie reacties :slightly_smiling_face:
weet het ook allemaal niet… :frowning_face:
Hij had toen ook geen condoom gebruikt en toen was ze zwanger en heeft ze abortus laten plegen.
Ze belde hem daar een week geleden over op. Hij wist het eerder ook niet. Maar ze wilde het toch nog aan hem kwijt dat ze zwanger was geweest (dus een half jaar geleden… )
Hij had tegen mij gezegd dat ze het wel veilig hadden gedaan, dus baal ervan dat dat nu achteraf ook weer niet waar blijkt te zijn.
Maarja.

Niet laten gaan.
Hij moet eigenlijk zelf met het idee komen.
Lijkt mij logisch dat jij er niet op staat te wachten.

Ik had het allang uitgemaakt…
Ik persoonlijk zou hem niet laten gaan.

Stop er gewoon mee, je kunt die jongen toch niet meer vertrouwen! Er zijn veel leukere jongens joh!

Tsja ik vind het allemaal ook erg moeilijk. Ik hou alleen zoveel van hem!
Dat maakt het heel moeilijk.
Maar als ik hem bijv. confronteer met het feit dat hij eerst zei dat ze wel een condoom hadden gebruikt, en nu blijkt dat ze zwanger was, wat dus betekend dat ze echt GEEN condoom hebben gebruikt. Dan zegt hij: dat kan ik me niet herinneren dat ik dat toen heb gezegd hoor…
Pff dat is wel een beetje frustrerend!

pff ik had het ookal uitgemaakt indd. Maargoed dat heb jij niet gedaan wat ik trouwens wel goed vind ook, ik zou het niet zomaar kunnen. Maar ehm ja ik weet niet of ik hem zou laten gaan, denk het wel want er zijn ook nog meerdere andere mensen. Mogen partners niet mee dan? Dat is bij ons meestal wel alleen moet je daarvoor dan iets betalen ofzo. En anders zou ik hem ook doodstalken met berichtjes haha.

Echt meisje, stop ermee. Hij liegt, hij bedriegt… Dat houden van stopt wel… Het heeft alleen wat tijd nodig. Echt waar er lopen veel leukere jongens die niet vreemd gaan…

Succes!

laten gaan en kijken of hij te vertrouwen valt. zo niet dumpen.

Dus je vriend ging vreemd, maakte haar zwanger en gaat nu weer vrolijk naar een feest waar zij ook is?

Use your brain.

@ xJupiterRising
Ja partners mogen wel mee, maar ik weet niet of ik het trek om haar te zien hoor! Want zij wist ook dat hij een vriendin had… En ik hou niet zo van confrontaties :wink:
thanks voor jullie berichten!

Ik snap heel goed dat je heel veel van hem houdt. Je kan het er iig met m over hebben dat je het niet zo leuk vindt dat hij ergens naartoe gaat waar zij ook zal zijn. Maar ik denk dat hij toch zelf die keuze moet maken. Je kan 'm moeilijk verbieden. Als ie het nog een keer wil gebeurd het toch wel, al is het misschien niet op die kerstborrel.

god geen idee wat ik zou doen, aan de ene kant zou ik wel meegaan, andere kant hem niet laten gaan, maar ja dan kan je hem dus neit vertrouwen al zou hij haar een keer tegen moeten komen. en eh, niet zo’n leuke vriend zo te horen …