vreemdgaan vriendje

ik heb sinds 3 weken ofzo een vriendje P, hij zit sinds vrijdag op terschellig met vrienden. nou gelijk de eerste avond, dus vrijdag avond is hij met een ander meisje gegaan. ik wist der niets van af, en zaterdag nog heel leuk een berichtje sturen dat het zo leuk is, en dat het mooier zou zijn als ik daar ook was. ik heel verliefd een berichtje terug sturen,. nou zaterdagavond ging ik uit met wat vriendinnen. maar de vriend van p, k die heeft wat met mijn vriendin en die zit op terschelling nu ook. maar mijn vriendin krijg een bertichtje van hem ja ik moet je wat vertellen maar ik weet niet hoe, dus zij stuurt terug oh je bent vreemdgegaan, hij; nee nee het is niet zo p is wel vreemdgegaan. en ik stond ernaast.

nou even later toen ik thuis was hij mij opbellen dat hem zo spijt enalles. maar hij had me daarvoor al een smsje gestuurt dat hij de eerste nacht bijna nuchter was, dus toen hij met dat meisje ging.
en evenlater belt zijn vriend op dat hij met tranen naar bed is gegaan. het is echt heel zielig. maar ik weet het echt niet.

maar iedereen roept nu wat anders, maar moet ik het hem vergeven?
ja ik weet wel als hij met meer meisjes gaat, dat het echt over is, maar nu dan?

Hij gaat na 3 weken al vreemd? Uitmaken.

Uitmaken!
Ten eerste gaat hij vreemd (kan echt niet) en ten tweede is hij zo laf om erover te liegen.

Wát een eikel. Ik word hier echt boos om.

GELIJK dumpen. zo snel mogelijk… dit is gezeik in je leven wat je niet kunt gebruiken. Als je bij hem blijft, zal het áltijd door je hoofd blijven spoken als hij even uitgaat ofzo. Maak het jezelf niet moeilijk. Neem het van me aan… ik ben al een keer die fout ingegaan en je krijgt er ontzettend spijt van als je het niet doet. Want als je bij hem blijft word je heel achterdochtig en dat heeft ook weer invloed op je volgende relatie(s).

Dumpen.

dankjewel meiden.

Idd dumpen :wink: na 3 weken al vreemgaan, hoe zal het dan zijn na 3 maanden, 1 jaar…

echt, dump hem! Hij is jou niet waard.

gelijk dumpen.
als hij zoveel van je hield had hij dat op die nuchtere avond ook wel kunnen bedenken.

ik kan wel zeggen dumpen maar als je zoveel van hem houdt en hij zegt dat hij je niet kwijt wilt enzo, zou ik het gewoon rustig over praten en dan kijken of je hem nog een kans geeft, doe wat je hart zegt

Ik weet het eerlijk gezegd niet…
Ik weet ook niet hoe P is…
Maar ik ken een jongen die zijn vriendin ook bedrogen had, het was toen bijna gedaan geweest tussen die 2, veel ruzie enzo! Maar zijn vriendin heeft hem toch vergeven. (Een paar weken later is het toch uitgeraakt, maar voor een heel andere reden). Nu, door die ruzie van dat vreemdgaan, is die jongen heel betrouwbaar geworden! Hij heeft nu een andere vriendin en hij zou haar echt noooit bedriegen! Hij zou nooit meer een meisje bedriegen omdat toen hij dat 1 keer gedaan heeft niet alleen zijn vriendin kwaad was op hem, maar heel wat vrienden/vriendinnen van hem.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is, mensen maken fouten. Sommigen leren uit hun fouten, sommige niet! Ik ken P niet, dus ik kan daar niet over oordelen. Dat kan alleen jij…
Praat misschien nog eens met hem ofzo!
Als je hem echt graag ziet en nog kunt vertrouwen zou ik jullie relatie nog een kans geven!

Sorry voor deze lange uitleg, maar ik hoop dat ik je heb kunnen helpen!

Houden van? Ze hebben 3 weken wat.

Als je 3weken met iemand hebt kan het best zo zijn dat je die persoon bijv. al een jaar . of langer kent, dus niet dat je die persoon ook echt 3weken kent
dus dan kan je na 3weken verkering best van elkaar houden. :wink:

Verder zou ik zeggen, praat eerst eens goed met hem over wat jij voelt en wat hij voelt en kijk dan of je verder wil of niet

Dat kan ja, maar daar hoeven we hier niet automatisch van uit te gaan.

Dat zeg ik ook niet

het is en blijft je eigen beslissing, maar ik zou het niet pikken, zelfs al had ik langer dan een halfjaar iets met die knul had ie een groot probleem.
als het mijn vriendje was, was ie dat nu niet meer.

ik zit op dit moment met precies hetzelfde. ik heb dan nog niets met die jongen, maar we zijn al een half jaar serieus met elkaar ‘bezig’. hij was een tijdje terug naar lloret en vervolgens kom ik allerlei foto’s tegen op hyves die ik liever niet tegen was gekomen. hij heeft eerlijk gezegd dat hij met een ander meisje heeft gerotzooid daar en ik ben definitief klaar met hem. ik heb ook gehoord dat hij wat meer scharreltjes heeft, en het is misschien een iets ander verhaal, maar als ik jou was zou ik het jezelf besparen en het uitmaken!

Uiteindelijk moet je het zelf beslissen. Maar ik zou hem dumpen als ik jou was, na 3 weken vreemdgaan? Dan zit er iets niet goed in jullie relatie. Dan heeft hij blijkbaar niet genoeg aan jou alleen, en dat ben jij niet waard ! Jij verdient veel beter dan hem . Maar zoals ik net al zei; je moet het zelf beslissen.

Tsja, mijn mening is ook dumpen… Jongens die vreemdgaan & er over liegen… Hoeveel spijt heeftie dan echt?

Maar je moet zelf kiezen, uiteindelijk moet jij er mee leven en wij niet :wink:

Ja, je moet het zelf beslissen.
Maar als ik jou was, zou ik het UITMAKEN.
Als je écht van iemand houd, ga je niet vreemd! :confounded: