Vreemdgaan ontkennen

Hoi meiden,

Een vriendin van me, J. (ik wil niet haar hele naam hier gebruiken), zit met een groot probleem. Haar vriend waar ze zo’n drie maanden mee gaat is waarschijnlijk vreemdgegaan. Hij is uitgegaan naar een discotheek en daar hebben mensen hem, naar hun zeggen, zien zoenen met een ander meisje dan mijn vriendin. Zelf ontkent hij dit. Mijn vriendin heeft ook aan het meisje gevraagd of het waar is en zij zegt juist weer van wel. De vriend van J. en het meisje waar hij mee gezoend zou hebben, kennen elkaar verder niet. Ik weet niet hoe ik mijn vriendin kan helpen en ze weet zelf ook niet wat ze moet doen. Iemand advies?

Ik denk niet dat je je er téveel in moet gaan mengen. Ik zou er gewoon voor haar zijn en haar advies geven.
Mensen zeggen verschillende dingen en wat de waarheid is is nog onduidelijk.

Dankje. Ik probeer me meer vanuit haar situatie in te leven, dan kan ik haar beter steunen. Dit bericht is trouwens mede geplaatst door haar. Het is namelijk altijd fijn, dat vindt zij ook, om advies te krijgen van mensen die er volledig buiten staan en geen oordeel vormen over de betrokken personen.

Hm dat is wel goed dat zij dit ook met eigen ogen mee leest.
Nouja weet je wat het is, die zegt dit en die zegt dat en voor je het weet meng je je erin en wordt het een grote puinhoop…
Ik zou er echt eerst proberen achter te komen wat er écht gebeurd is, want die mensen ken je niet, dus daar kan je niet téveel je visie op leggen…

Precies. Dat dacht ik ook. Het jammere is dat dit al bijna twee weken geleden is en er nog niemand is die heeft toegegeven een verzonnen verhaal te hebben opgehangen. Ik vind dat altijd zó jammer van die mensen.

Ooit komt het toch wel boven water. Je hebt jongens die het gewoon keihard ontkennen of zeggen dat ze dronken etc waren. Toch zou ik gewoon proberen achter de waarheid te komen.

Mmm wees hier voorzichtig mee. Er bestaan wel degelijk mensen die een fake verhaal durven ophangen. De vriend zal het eerst zelf moeten toegeven…

Dan moet ik eerlijk zeggen: dronkenschap vind ik géén excuus. Ik hoop zo voor haar dat er niks is gebeurd, maar inderdaad: die jongens bestaan. Helaas.

Klopt. Daar heb ik ook ervaring mee binnen een groep vriendinnen, erg fijn. Enig idee hoe je een jongen iets toe kunt laten geven, als hij er echt op staat het te blijven ontkennen? Ik heb namelijk zo’n naar voorgevoel.

Ik vind dat ook geen excuus, maar zolang je niks weet kan je eigenlijk ook niet oordelen, ook al is dat erg lastig, en omdat zij ‘pas’ 3 maanden wat hebben.

Jep, dit. Waarom bestaat er toch zulke ‘drama’?

Die jongen is waarschijnlijk jong en kan maar niet genoeg hebben.

Vind je 21 jong?

Is er alsjeblieft nog iemand met advies? X J.

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Het meisje en zijn vrienden zeiden dat het was gebeurt en hij ontkende. Na wat onderzoek kwam ik tot de conclusie dat het wel waar was en toen heb ik hem gedumpt. Hij bekende toen wel dat hij het had gedaan en spijt had maar once a cheater always a cheater
Ik had overigens 11 maanden.

Zo denk ik er ook over. Hoe lang je ook hebt. Mag ik vragen hoe je er precies achter bent gekomen dat het echt waar was? X J.

Ik heb contact opgezocht met dat meisje, heb haar enkele vragen gesteld. Ik heb aan haar gevraagd wie het allemaal hadden gezien, nou dat waren vrienden van mijn vriend.
Toen heeft dat meisje een vriend van hem geappt met de vraag. Die jongen waarmee ik zoende in ‘‘kroeg’’ dat was toch ‘‘mijnvriend’’? En die bevestigde het. Dat meisje had geen enkele intentie om te stoken omdat zij ook een vriend had toen het bekend werd.

Was die middag nog bij hem geweest toen ik het te horen kreeg. Hij ontkende en werd boos dat ik hem niet vertrouwde. Toen had ik sorry gezegd, dat ik hem moet geloven boven anderen.
Wanneer ik dus die screenshot te lezen kreeg, heb ik hem boos opgebeld en gezegd dat het over was:p. Beetje mij schuldig doen laten voelen omdat hij zich niet in de problemen wil werken hallo mooi klaar mee;p

Het ligt er ook aan weet je, zou je het verwachten dat haar vriend tot zoiets in staat is? Hoe serieus is hun relatie etc

Met mijn vriend was het wel aardig serieus, al over samenwonen serieus praten etc. Ik weet niet of haar vriend tot zoiets in staat is maar deelde even mijn verhaal.

In mijn omgeving is vreemdgaan ook een behoorlijke trend aan het worden volgensmij, want veel van mijn vrienden EN vriendinnen gaan vreemd wat ik niet goedkeur. Echter ontkennen zij het ook altijd tegen hun partner:p