Vreemdgaan of gewoon afspreken.

[b]Tussen mijn vriend en mij liep het een tijdje al niet goed.
Dit kwam vooral omdat mijn “beste” vriend vaak tussen ons in stond en ons geen leuk stel vond etc.
Dus ik had een week geen contact met mn vriend om het even te laten rusten.
In die week heeft mijn beste vriend mijn vriend overgehaald om met 2 meisjes af te spreken.

Dat hebben ze gedaan,
Mijn vriend zegt dat hij niks met haar heeft gedaan.

Ik heb nu minder vertrouwen in hem gekregen wat hij niet leuk vind.
Hij zeurt er dan ook vaak over, maar hij wil niet zeggen dat het fout was van hem want ik denk dat als hij dat doorheeft (of toegeeft) ik weer wat meer vertrouwen kan geven.

Wat moet ik nu doen?
Moet ik gewoon vergeten dat hij dat heeft gedaan?
En nee het is niet echt vreemdgaan maar het voelt wel behoorlijk kut.[/b]

Jou beste vriend zit in deze situatie zoiezo fout.
Ook al vindt hij jullie geen leuk stel, dan heeft hij nog niet het recht jou te beïnvloeden en jou vriend.
Jou vriend moet zich ook niet láten beïnvloeden door hem, door met 2 meisjes uit te gaan. Denk er na over wat je echt wil, en of je beste vriend 't waard is om je huidige relatie af te kappen. Want ik denk niet dat je beste vriend 't beste voor jou wil, zoals ie zich gedraagt.

Het gaat erom dat jij gelukkig bent.

o_o hoop dat je er wat aan heb gehad

Ik zou maar uitkijken voor die ‘beste vriend’! He’s fucking with you.

Ja heb ik ook wel gedaan.
Ik had ook daardoor ruzie met mijn beste vriend.
Maar hij heeft toen huilend mijn vriend opgebeld en die wou dat we het zouden goedmaken omdat hij “ons beide” niet kwijt wouden.
Maar beide blijven ze ontkennen ook maar iets fout te hebben gedaan en dat frustreerd mij dus enorm want indirect krijg ik de schuld.

Praten werkt dus niet, en mijn beste vind ik praten niet eens meer waard.
Wat zou ik dan moeten zeggen?

wat nou beste vriend??

niet meer dus.
maar zo benoem ik het even aangezien het “vriend” steeds in 2 personen staat en raar is om te lezen.

Ik vind je ‘beste vriend’ en je vriendje eigenlijk allebei fout…

Je beste vriend zit te stoken in je relatie en je vriendje doet ook nog wat hij zegt…! Weet je zeker dat je beste vriend geen crush op je heeft ofzoo? Ik neem aan dt hij wel weet dat het jou pijn zou doen als je vriendje met andere meiden afspreekt… Maar weet je waarom je vriendje dat gedaan heeft?

Good luck… :slightly_smiling_face:

Mijn vriend is wel echt vreemd gegaan gisteren, dat voelt super mega rot.

Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt

ik had ook een vriend die soort van was vreemdgegaan
vuile smsjes sturen naar een ander meisje enzo
dus maar gedumpt, dat was het beste
Medeleven aan LadyBeetle :’)

Ik zou maar eens goed nadenken over wie je jouw vrienden noemt…
En waarom sprak je vriend met die meisjes af?
Alleen omdat die andere jongen dat zei, of omdat het gewoon vriendinnen van hem zijn?
Want mijn vriend heeft ook gewoon meiden waar hij goed mee op kan schieten en ik heb ook gewone vrienden en dan gaan we echt niet moeilijk tegen elkaar doen asl we een keertje met iemand iets gezelligs doen.
Bijvoorbeeld 1 keer in de 3 maanden naar de Mc met een oud klasgenootje van de middelbare school.