Ik zit ergens nogal mee en door te praten met mijn vriend kom ik er zelf niet uit, vandaar dat ik het hier plaats om te zien wat andere meiden er van denken.
Nu ongeveer 3 maanden geleden deed mijn vriend (2.5 jaar samen nu) heel vreemd wanneer ik de naam van een collega noemde die ik op zijn scherm naar boven zag komen. Ik ben toen tegen mijn regel ingegaan en ik heb op zijn telefoon gekeken, en ik zag dat hij twee dagen daarvoor met die collega geskypet had op een seksuele manier, en even had gechat met haar. Ik heb hem hier mee geconfronteerd en hij leek ontzettend veel spijt te hebben, heeft bekend dat zij hem had overvallen door tijdens het gamen zomaar op skype haar kleding uit te trekken en dat hij zich niet kon inhouden. Ik zie hem normaal alleen in het weekend en hij is doordeweeks meerdere keren langs gekomen om erover te praten, en we besloten het nog te proberen.
Het daaropvolgende weekend kon ik me weer niet inhouden, en zag ik dat hij een week voor het skype incident al een appje van haar had gekregen dat ze verliefd op hem was, waarop hij reageerde met haha(dit was een printscreen, de rest van de chat heb ik nooit gezien), samen met een uitdagende foto van haar decollete en een foto van haar in bikini. Daarnaast was er een telefoongesprek op de avond dat ze die foto’s stuurde, dus een week voor het skype incident. Ik confronteerde hem hiermee en vroeg hem waarom hij geen contact met mij had gezocht, en dat het verhaal wat hij vertelde dus niet klopte want hij had kunnen verwachten dat er iets ging gebeuren, en dan had hij niet met die meid moeten gaan skypen en het vooral aan mij moeten vertellen. Daar was hij het mee eens, maar het zou nooit meer gebeuren.
Nu zit ik nog steeds met het gevoel dat het verhaal niet klopt, met de angst dat hij haar er nog steeds op naast houdt en dat hij er niet over wil praten omdat het nu al 3 maanden geleden is en hij vind dat we weer verder moeten, hij vind dat ik er erg in blijf hangen en dat het nu eenmaal gebeurd is en hij zorgt dat het niet nogmaals gebeurd.
Hoe zouden jullie reageren op deze situatie?