vreemdgaan en sex met je ex

-

Je hebt 'n vriend. Maak het dan uit als je zonodig seks wilt hebben met hem.

Ik denk dat je dan je huidige vriend niet leuk genoeg vind, als je met een ander naar bed wilt. Er is toch een reden dat het uit is gegaan? Blijf die zonodig heraheln. Wees sterk! Beetje triest, toch. maar dat is mijn mening.

Je kunt het maar beter uitmaken met je vriend. Hij verdient beter dan jou…

ik vind het echt zielig voor je vriend, dat je dit sowieso alleen al denkt is erg. Laat staan dat je het op internet plaats.

Hij verdient beter, als jij je zo gedraagt. Ik adviseer jou het uit te maken met hem, of hem het uit te maken met jou zodra hij hierachter komt.

Shame on you.

Als je zin hebt in seks, zou je meteen aan je vriend moeten denken en niet aan je ex.

Bovendien heb je de breuk met je ex duidelijk nog niet verwerkt. Het feit dat je alleen nog maar aan zoiets denkt is al erg genoeg. Ik heb medelijden met je vriend, maak het uit met hem, dan kan je zoveel met je ex gaan neuken als je maar wil.

Mensen die de beginpost weghalen… Argh.

^ Er stond dat ze een vriend heeft, Het nu een jaar uit is met d’r ex, Haar ex wil sex met d’r wil en zij twijfelt.

:") Ik had al gereageerd in dit topic. Ik weet wat er stond, haha. Maar dankje.

mensen voor het zelfde geld vraag ze alleen maar wat je er van vind! ze zegt toch niet dat ze het gedaan heeft!

^ Het feit dat ze al zegt dat ze twijfelt om te doen vind ik al erg genoeg.

Ze vroeg advies. Maar ze denkt er al aan. Sorry hoor… Maar als je 'n vriend hebt dan zou je geen seks met je ex meer willen.

nee oke dan snap ik het ;p wat ik hier boven lees

@ICExCOLD, Oh klopt, foutje :slightly_smiling_face:

-

Trol