Vreemde verzoeken via Marktplaats

Hallo dames,

ik heb eigenlijk even jullie mening nodig :slightly_smiling_face:

Ik verkoop hier via GS allerlei spulletjes, en heb deze ook op Marktplaats gezet.
Ik verkoop o.a. lingeriesetjes en bikinisetjes (of losse broekjes).

Nu heb ik al meerdere verzoeken van gebruikers gehad (die al jaren actief zijn), waarin ze vragen of ik een broekje gedragen en niet gewassen wil opsturen (:face_with_raised_eyebrow:)… en hier bieden ze dan 20 euro voor (terwijl ik nog geen 5 euro ervoor vraag).

Nu zou ik dit nevernooit doen, maar ik heb wel zoiets: ik kan wel gewoon het broekje opsturen (nadat hij heeft betaald) of ik kan er gewoon iets fucking ranzigs mee uithalen om die man een lesje te leren haha…

Ik bedoel, als ik mijn retouradres er niet opzet, heeft hij enkel mijn e-mailadres (moet hem toch contacteren helaas)… en het is niet zo dat hij ermee naar zn vrienden of weet ik veel wat ga. Maaar aan de andere kant heb ik zoiets, zometeen is het een of andere gek die me komt opzoeken… haha…

Vandaar jullie mening over dit belachelijke onderwerp :’), wat zouden jullie doen???

Liefs

een paar dotten mayonaise erin en opsturen :smirk:

Hahaha,
Opzich, is dat wel geniaal. :") Of je smeer er gwn allemaal nep bloed in ofzo.

Zelf zou ik het alleen nooit doen :")
Je kan het ook gewoon ongedragen voor dat geld opsturen, dat zou ik doen.

Gewoon aangeven bij marktplaats.

ja dat heb ik al gedaan (aangegeven) maar ik ontvang van verschillende gebruikers mailtjes dus dan blijf ik bezig.

Vind het ook ZO raar, want verkoop al jaren via marktplaats en nu ineens krijg ik dit :’) nieuwe trend ofzo…

maarja, zometeen wacht diegene me op als ik een ongedragen broekje stuur. Ik kan hem wel eerst 3 dagen in de wasmand laten liggen :’)

Je hebt altijd rare figuren er tussen zitten.

Hahhahha. Wat een gekken tegenwoordig. Maar ik vind 't wel geniaal om er iets mee uit te halen, zoals al genoemd: Nepbloed. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, nou ja zeg, wat een rare mensen. :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar goed, ik weet niet echt wat het beste is om te doen… Ik denk gewoon opsturen voor dat geld, maar dan ongedragen hahaha. Succes ermee, ben trouwens wel benieuwd wat ze zouden zeggen als je die broekjes volledig geruïneerd door nepbloed en weet ik het op zou sturen, maar ik neem aan dat je dat niet gaat doen. ;p

Ik heb ook wel eens hakken verkocht via marktplaats. Met aan foto’s (tot enkel zeg maar), en toen mailde een man mij ook dat ie zo graag wilde of ie foto’s mocht maken van mij in mijn gedragen hakken want dat vond ie zo opwindend. Daar kreeg ik dan ook geld voor, euh, nee. :slight_smile:

Mensen met fetishen.

ik zou zo dat broekje gewoon opsturen, geld innen HOPPA !
haha, maar het is wel een beetje raar inderdaad. vieze mannetjes zijn er jammer genoeg.

Wahahaha, echt góór zulke acties.
Maar inderdaad, als hij betaalt zou ik het wel gewoon doen hoor, en dan idd mayonaise ofzo erin doen. HAHA, ik vind het best grappig, en je verdient er wel lekker veel mee (:

gewoon opsturen…

dat verdient wel makkelijk… Eerst maar eens kijken of je geld krijgt wat maakt het ook allemaal uit xD

haha wat apart joh! Maar ik zou 'm gewoon niet dragen, en alsnog opsturen als ‘ongedragen’. Hij kan echt niet controleren of je 'm wel gedragen hebt ofzo, dus gewoon beweren dat je 'm wel hebt gedragen. Haha jij gaat rijk worden! :stuck_out_tongue:

Ik zou het niet doen je weet nooit hoeveel gezeur je ermee kunt krijgen. Of mensen die je uittesten (misschien wel vrienden ofzo?!)

^ haha zie net dat mijn zin echt krom is, maargoed!

En het geld moet toch overgemaakt worden? Dan hebben ze dus je naam sowieso. Ik zou ze gewoon negeren, en ook geen geintjes mee gaan uithuilen e.d.
Je weet nooit wat ze gaan doen.

Hahha, mijn vriendin was iemand in rotterdam tegen gekomen die haar eerst voor 1000 euro mee naar huis zou nemen, maar daarna vroeg of hij haar onderbroek kon kopen, zodat hij er aan kon likken en ruiken.

Gatver.

Maar wel vreemd en eng die verzoeken!

Haha
Ik heb wel eens gehoord dat er in Japan precies hiervoor een markt is.
:nauseated_face: