halloooow.
ik moet dit gewoon even kwijt, want ik zit er nu wel mee.
zoals de titel al zegt, ik vind dat ik wat een vreemde vader heb.
bijvoorbeeld; hij wil me altijd met dingen omkopen, als ik boos op hem ben enzo.
hij schreeuwt altijd,
hij haalt iedereen naar beneden,
hij doet alsof wij nooit iets goed kunnen doen en hij natuurlijk wel alles,
hij gaat schreeuwen als we bijvoorbeeld een pannetje laten vallen,
hij wil (wou) altijd een soort wedstrijdje doen met mijn stiefvader (dan vroeg hij bijvoorbeeld van wie hou je meer? maar dat is niet eerlijk want mijn stiefvader is er al 16 jaar in mijn leven)
hij haalt mijn stiefmoeder altijd naar beneden, en gaat doet verschrikkelijk als ze iets niet perfect gedaan heeft…
ALLEMAAL VAN ZULKE DINGEN. daarom heb ik ook helemaal geen goeie band met hem…
nouuuw. wat er vrijdag dus gebeurde. hij weet niet dat ik rook, dus toen kwam hij de kroeg binnen en zag hij dat. hij was terleurgesteld in me(logisch) maar toen ging hij zeggen dat hij dan maar minder alimentatie moest geven aan mn moeder, en hij ging de serveerster om een servetje voor zijn tranen vragen enzo… heel irritant. dus op het gegeven moment bleef hij maar domme dingen vragen dus ik werd boos. zo ging het wat de hele avond…
& nu waar ik echt meee zit. hij zat zaterdag middag met 2 soort vrienden van mij in de auto en toen hadden ze het erover. en wat zei hij toen over mij ‘die slet.’ (die vriend zei ook dat het helemaal niet als grapje bedoelt was)
KOM OP, dat zeg je toch niet over je dochter??!
moet ik hem bellen ofzo ?
want normaal ga ik op zondagf naar hem toe, maar daar heb ik al helemaal geen zin in…